blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
pruhovaný objekt http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=8875 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | sklepkan [ sob srp 02, 2014 2:49 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | pruhovaný objekt | ||
Zdravím, po dlouhé době sem se rozhodl, že by nebylo špatné opět začít dělat v Blenderu a tak sem začal...Zatím mám dost problémů se samotným modelováním, ale posledně sem si všiml jedné věci, která mi sice nějak extra nepřitěžuje život, ale rád bych alespoň věděl o co jde a k čemu to je, abych se pro příště na to už nemusel ptát....jde o to, že některé moje objekty ve scéně mají "pruhovanou texturu" a když přepnu pohled na texturovanou scénu, tak mi to udělá, že polovina objektu je drátěná a půlka s texturou (viz. obrazová příloha). co to je, a jak se toho zbavit? byl bych opravdu rád, kdyby mi někdo pomohl. Předem děkuji za odpověď :)
|
Autor: | Marek [ sob srp 02, 2014 7:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: pruhovaný objekt |
pravděpodobně máš špatně směřované normály u "drátěné" části. Nejsnáz to opravíš tak, že se přepneš do edit módu té dané částí, označíš všechny facy (Ctrl + A) a dáš Recalculate Normals (Ctrl + N) |
Autor: | sklepkan [ ned srp 03, 2014 1:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: pruhovaný objekt |
zafungovalo bezvadně, děkuji mnohokrát :) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |