Právě je sob lis 23, 2024 4:38 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Černé čáry
PříspěvekNapsal: úte říj 28, 2014 11:29 pm 
Offline
.
.

Registrován: ned říj 26, 2014 11:51 pm
Příspěvky: 9
Mám tu ještě jeden problém,udělal jsem Zbran pomocí Image Backgroundu kde jsem si vymodeloval zbran,ale tím spojováním že když se to propojilo tak to udělalo ty čáry co jsou na obrázku.Ja vím čím to je ale existuje nějaký řešení díky kterýmu bych to nemusel jeden po druhým oddělávat?

http://imgway.cz/di/7RQJ/guna.png


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Černé čáry
PříspěvekNapsal: úte říj 28, 2014 11:49 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
V editačním modu: Ctrl+A (označí všechny vertexy), potom W -> Remove Doubles


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Černé čáry
PříspěvekNapsal: stř říj 29, 2014 12:00 am 
Offline
.
.

Registrován: ned říj 26, 2014 11:51 pm
Příspěvky: 9
Nepomohlo -> http://imgway.cz/di/QI65/nic.jpg (Ten kousek co zmizel od posledního obrazku jsem udělal ručně)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Černé čáry
PříspěvekNapsal: stř říj 29, 2014 12:44 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Aha, no to jsem nevěděl, že ten mesh je v takovémhle stavu :(

Promiň, neznám žádný nástroj, který by uměl tohle opravit. Tohle budeš muset dle mého udělat ručně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Černé čáry
PříspěvekNapsal: stř říj 29, 2014 1:00 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Ikdyž napadlo mě jedno řešení.
Odstraň ty překrývající se části tak, aby jsi dostal do modelu otvor. Potom označ všechny krajní vertexy a stiskni klávesu F.
Výsledkem bude vytvořená plocha bez překrytí viz obrázek.


Přílohy:
cube.png
cube.png [ 22.73 KiB | Zobrazeno 6990 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Černé čáry
PříspěvekNapsal: stř říj 29, 2014 1:28 am 
Offline
.
.

Registrován: ned říj 26, 2014 11:51 pm
Příspěvky: 9
Chápu,ale bohužel jak jsi rikal že jsou ty meshe v horším stavu tak to přes to F nepujde,Je tam takovej chaos že to budu muset udělat ručně což i tak bude dost obtížný,hlavně ta část viz. obrazek. (Na tom renderu uz to vypada celkem v poho až na těch pár horších částí)
Jinak nebude potom s texturou "trošičku" problém protože tam to bude ještě víc chaotický,to vyřeším jak?

http://imgway.cz/di/P9MU/t.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Černé čáry
PříspěvekNapsal: stř říj 29, 2014 9:30 am 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Zkus ještě označit všechno a pak dát X - Limited dissolve
pokud to nepomůže, označ ten shluk vertexů a dej remove doubles s větším thresholdem...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Černé čáry
PříspěvekNapsal: stř říj 29, 2014 12:33 pm 
Offline
.
.

Registrován: ned říj 26, 2014 11:51 pm
Příspěvky: 9
Už jsem se radoval že to pujde,protože ten shluk se opravil,ale když jsem ten model otočil tak se ta udělala díra.

http://imgway.cz/di/2R7W/mesh.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Černé čáry
PříspěvekNapsal: stř říj 29, 2014 1:40 pm 
Offline
.
.

Registrován: ned říj 26, 2014 11:51 pm
Příspěvky: 9
Tak jsem si stím vyhrál ručně,sice se to tam pořád někde trochu překrývá ale na renderu už to není vidět.
http://imgway.cz/di/H0KU/zddd.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Černé čáry
PříspěvekNapsal: stř říj 29, 2014 3:58 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 22, 2010 10:54 pm
Příspěvky: 67
Bydliště: Hostivice
Stejně by to chtělo - z principu věci - dotáhnout do správnosti, jinak ti to může přinést problémy v dalších fázích; a pak se bude zpětně opravovat výrazně hůř (pokud to v dané fázi vůbec půjde). Ke všemu by se mělo přistupovat s dostatečnou mírou pečlivosti!

P.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Černé čáry
PříspěvekNapsal: stř říj 29, 2014 4:23 pm 
Offline
.
.

Registrován: ned říj 26, 2014 11:51 pm
Příspěvky: 9
Myslíš že bych měl třeba z těch rozčtvrcených udělat větší/celý?(Pomocí toho že si je označím a dám F) Abych v tom neměl potom chaos?

(Jinak prominte za ty neodborný výrazy ještě se v tom nevyznám :D)

VIZ.OBRAZEK: http://imgway.cz/di/B32S/velke.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Černé čáry
PříspěvekNapsal: čtv říj 30, 2014 3:54 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
ahoj, no řiď se na začátek tímhle:
1. udržuj si mesh flow - co to znamená?
- rovnoměrně zahuštěnej mesh
- co nejmíň mnoho-úhelníků, nejlépe jen 4 úhelníky

2. začni se základníma tutorialama - proč?
- seznámíš se se základními pojmy
- naučíš se topologii

na své modely si troufni až si projdeš ty tury ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Černé čáry
PříspěvekNapsal: pon lis 17, 2014 7:11 pm 
Offline
.
.

Registrován: ned říj 26, 2014 11:51 pm
Příspěvky: 9
Ještě mam jeden problem,když spojím ty Meshe tak na ty spojený už nemůžu použít CTRL+R .... jde to nějak vyřešit?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Černé čáry
PříspěvekNapsal: stř lis 19, 2014 8:11 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
znovu, projdi si základní pojmy a doojmy vyvaruješ se těhlech základních chyb!!!

to že ti tam nejde dát přes ctrl+r loop hrana vertexů je tím že nemáš objekt správně spojený.
když neco spojuješ musíš dodržet to že máš na obou stranách stejný počet vertexů a že na sebe ty vertexy sedí!! musí to prostě navazovat.... nemůžeš spojovat hranu a vetex ale vertex s vertexe.

mrkni sem na tohle video: https://www.youtube.com/watch?v=toYmyMNVhQM
kdyz máš všechny vertexy na sobe musis je spojit nestačí jen spojit dva objekty pres objekt mod musis je spojit v edit modu, a to udelas prave treba tim ze prekrijes dva vertexy a das W a pak vobu remove doubl...

následně si pak zapamatuj ze hranu vzdycky tvori dva vertexy a pokud mas spojit dve hrany tak musis vzdy spojit dohromady 4, tedy na kazde strane ty hrany bude jeden vertex ktery se ma s nejakym spojit a bud to udelas pres funkci ktera je pod tlacitkem F (tou vytvoris, face, hranu) a nebo kdyz to ma na sebe licovat tak prekryjes vertexy a das remove double


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz