blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Černé čáry http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=8901 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Zidanko123 [ úte říj 28, 2014 11:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | Černé čáry |
Mám tu ještě jeden problém,udělal jsem Zbran pomocí Image Backgroundu kde jsem si vymodeloval zbran,ale tím spojováním že když se to propojilo tak to udělalo ty čáry co jsou na obrázku.Ja vím čím to je ale existuje nějaký řešení díky kterýmu bych to nemusel jeden po druhým oddělávat? http://imgway.cz/di/7RQJ/guna.png |
Autor: | Genom [ úte říj 28, 2014 11:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Černé čáry |
V editačním modu: Ctrl+A (označí všechny vertexy), potom W -> Remove Doubles |
Autor: | Zidanko123 [ stř říj 29, 2014 12:00 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Černé čáry |
Nepomohlo -> http://imgway.cz/di/QI65/nic.jpg (Ten kousek co zmizel od posledního obrazku jsem udělal ručně) |
Autor: | Genom [ stř říj 29, 2014 12:44 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Černé čáry |
Aha, no to jsem nevěděl, že ten mesh je v takovémhle stavu :( Promiň, neznám žádný nástroj, který by uměl tohle opravit. Tohle budeš muset dle mého udělat ručně. |
Autor: | Genom [ stř říj 29, 2014 1:00 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Černé čáry | ||
Ikdyž napadlo mě jedno řešení. Odstraň ty překrývající se části tak, aby jsi dostal do modelu otvor. Potom označ všechny krajní vertexy a stiskni klávesu F. Výsledkem bude vytvořená plocha bez překrytí viz obrázek.
|
Autor: | Zidanko123 [ stř říj 29, 2014 1:28 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Černé čáry |
Chápu,ale bohužel jak jsi rikal že jsou ty meshe v horším stavu tak to přes to F nepujde,Je tam takovej chaos že to budu muset udělat ručně což i tak bude dost obtížný,hlavně ta část viz. obrazek. (Na tom renderu uz to vypada celkem v poho až na těch pár horších částí) Jinak nebude potom s texturou "trošičku" problém protože tam to bude ještě víc chaotický,to vyřeším jak? http://imgway.cz/di/P9MU/t.jpg |
Autor: | Marek [ stř říj 29, 2014 9:30 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Černé čáry |
Zkus ještě označit všechno a pak dát X - Limited dissolve pokud to nepomůže, označ ten shluk vertexů a dej remove doubles s větším thresholdem... |
Autor: | Zidanko123 [ stř říj 29, 2014 12:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Černé čáry |
Už jsem se radoval že to pujde,protože ten shluk se opravil,ale když jsem ten model otočil tak se ta udělala díra. http://imgway.cz/di/2R7W/mesh.jpg |
Autor: | Zidanko123 [ stř říj 29, 2014 1:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Černé čáry |
Tak jsem si stím vyhrál ručně,sice se to tam pořád někde trochu překrývá ale na renderu už to není vidět. http://imgway.cz/di/H0KU/zddd.jpg |
Autor: | pavlii [ stř říj 29, 2014 3:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Černé čáry |
Stejně by to chtělo - z principu věci - dotáhnout do správnosti, jinak ti to může přinést problémy v dalších fázích; a pak se bude zpětně opravovat výrazně hůř (pokud to v dané fázi vůbec půjde). Ke všemu by se mělo přistupovat s dostatečnou mírou pečlivosti! P. |
Autor: | Zidanko123 [ stř říj 29, 2014 4:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Černé čáry |
Myslíš že bych měl třeba z těch rozčtvrcených udělat větší/celý?(Pomocí toho že si je označím a dám F) Abych v tom neměl potom chaos? (Jinak prominte za ty neodborný výrazy ještě se v tom nevyznám :D) VIZ.OBRAZEK: http://imgway.cz/di/B32S/velke.jpg |
Autor: | Bumpkin [ čtv říj 30, 2014 3:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Černé čáry |
ahoj, no řiď se na začátek tímhle: 1. udržuj si mesh flow - co to znamená? - rovnoměrně zahuštěnej mesh - co nejmíň mnoho-úhelníků, nejlépe jen 4 úhelníky 2. začni se základníma tutorialama - proč? - seznámíš se se základními pojmy - naučíš se topologii na své modely si troufni až si projdeš ty tury ;) |
Autor: | Zidanko123 [ pon lis 17, 2014 7:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Černé čáry |
Ještě mam jeden problem,když spojím ty Meshe tak na ty spojený už nemůžu použít CTRL+R .... jde to nějak vyřešit? |
Autor: | Bumpkin [ stř lis 19, 2014 8:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Černé čáry |
znovu, projdi si základní pojmy a doojmy vyvaruješ se těhlech základních chyb!!! to že ti tam nejde dát přes ctrl+r loop hrana vertexů je tím že nemáš objekt správně spojený. když neco spojuješ musíš dodržet to že máš na obou stranách stejný počet vertexů a že na sebe ty vertexy sedí!! musí to prostě navazovat.... nemůžeš spojovat hranu a vetex ale vertex s vertexe. mrkni sem na tohle video: https://www.youtube.com/watch?v=toYmyMNVhQM kdyz máš všechny vertexy na sobe musis je spojit nestačí jen spojit dva objekty pres objekt mod musis je spojit v edit modu, a to udelas prave treba tim ze prekrijes dva vertexy a das W a pak vobu remove doubl... následně si pak zapamatuj ze hranu vzdycky tvori dva vertexy a pokud mas spojit dve hrany tak musis vzdy spojit dohromady 4, tedy na kazde strane ty hrany bude jeden vertex ktery se ma s nejakym spojit a bud to udelas pres funkci ktera je pod tlacitkem F (tou vytvoris, face, hranu) a nebo kdyz to ma na sebe licovat tak prekryjes vertexy a das remove double |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |