blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Jak na kroucení paže v lokti? http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=8911 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Lukin.7 [ úte led 06, 2015 10:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Jak na kroucení paže v lokti? |
Nevím jestli už se to tu neřešilo ale nic takovýho jsem nenašel. Chci se zeptat, jak se v Blenderu řeší otáčení předloktí (v ose) tak, aby se mesh v lokti nezužoval? Zkoušel jsem si různě hrát ve Weight paint kostí, ale nijak se mi to nepovedlo. |
Autor: | Delmor [ čtv led 08, 2015 11:11 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak na kroucení paže v lokti? |
1. Je potřeba si pohrát s topologii. 2. Dále je možné to zkombinovat s tvarovými klíči (shape keys). 3. Stáhni si zde http://virgiliovasconcelos.com/blender- ... -cookbook/ zdrojové soubory ke kapitole 1. Je tam i narigovaná vzorová ruka (001-ShapeKeys-complete.blend) Tu knihu doporučuju všem vážným zájemcům o rig a animaci! Nemá konkurenci! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |