blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Jak na kroucení paže v lokti?
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=8911
Stránka 11

Autor:  Lukin.7 [ úte led 06, 2015 10:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Jak na kroucení paže v lokti?

Nevím jestli už se to tu neřešilo ale nic takovýho jsem nenašel.
Chci se zeptat, jak se v Blenderu řeší otáčení předloktí (v ose) tak, aby se mesh v lokti nezužoval? Zkoušel jsem si různě hrát ve Weight paint kostí, ale nijak se mi to nepovedlo.

Autor:  Delmor [ čtv led 08, 2015 11:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak na kroucení paže v lokti?

1. Je potřeba si pohrát s topologii.
2. Dále je možné to zkombinovat s tvarovými klíči (shape keys).
3. Stáhni si zde http://virgiliovasconcelos.com/blender- ... -cookbook/
zdrojové soubory ke kapitole 1. Je tam i narigovaná vzorová ruka (001-ShapeKeys-complete.blend)
Tu knihu doporučuju všem vážným zájemcům o rig a animaci! Nemá konkurenci!

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/