Právě je stř lis 27, 2024 10:17 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak na to? Script?
PříspěvekNapsal: stř zář 23, 2015 1:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
Zdravím. Resim takový jeden problém, se kterým si úplně nevím rady. Řekněme že mám nejaky 3d objekt, například dvanáctistěn a já potřebuji aby z každé jeho stěny vycházel hrot směřující přesně kolmo na tu stěnu že které vychází. Je to možné nějak v blenderu udělat? Nebo je potřeba sáhnout po nějakém skriptu? Potřeboval bych to totiž pro několik mnohostěnu takže ideální by pro mě bylo nějaké obecně řešení.
Budu rad za každý nápad či pomoc :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na to? Script?
PříspěvekNapsal: stř zář 23, 2015 5:00 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Zkus hledat DupliFaces. Pokud ti to nebude vyhovovat, asi by se to dalo vymyslet pomocí addonu Sverchok.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na to? Script?
PříspěvekNapsal: čtv zář 24, 2015 4:55 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
tento addon Tissue a v něm Tessellate, funguje perfektně vlastní zkušenost :)

http://www.co-de-it.com/wordpress/code/blender-tissue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na to? Script?
PříspěvekNapsal: pát říj 02, 2015 11:36 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
Tak nejlépe mi fungovalo duplifaces. Nyní jsem ale zjistil, že to nepotřebuji aby to vycházelo z ploch, ale z vrcholů toho objektu. Úhel by měl být jakokdyby to vycházelo ze středu. Je to možné nějak? Přes to tesselate mi to nějak nefungovalo, přijde mi že to dělá trochu jiné věci než bych potřeboval, ... :/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na to? Script?
PříspěvekNapsal: pát lis 13, 2015 11:31 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
Tak nakonec jsem to udělal přes toto nastavení. Nevíte někdo ale jak bych udělal, aby mi naduplikované objekty byly převedeny na klasický mesh? Mám takovou kouli ze které trčí několik ostnů ale jsou to jen duplikáty jednoho a když se přepnu do edit mode tak vidím stále jen ten jeden původní hrot. Potřeboval bych ale aby celý objekt - koule i s ostny byly jeden mesh. Dá se to nějak udělat?


Přílohy:
Nahled.png
Nahled.png [ 41.16 KiB | Zobrazeno 4120 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na to? Script?
PříspěvekNapsal: pát lis 13, 2015 5:18 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
zkus použít příkaz "Make duplicates real" - klávesová zkratka Ctrl + Shift + A


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz