blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Osvětlení http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=8920 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Makku [ úte kvě 19, 2015 11:51 am ] |
Předmět příspěvku: | Osvětlení |
Dobrý den, omlouvám se pokud mám hloupý dotaz, ale jsem úplný začátečník a chtěl bych se zeptat, jak udělat na přiložené scéně efekt hořící pochodně.. Moje pokusy vypadají jako by pochodeň byla vyrobená z fosforu (přidáním emmision shaderu). http://www.pasteall.org/blend/36133 Děkuji za odpověď |
Autor: | Jan Feber [ stř zář 09, 2015 10:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Osvětlení |
Pochodeň hoří a oheň vytváří světlo. to znamená, že buď tam na to musíš rovnou nasimulovat oheň (což je složitější varianta) a nebo pak, až bude hotové 3D tam na to osadit pomocí trackingu (během compositingu) obrázek nebo video ohně (záleží, jestli bude výsledkem fotka nebo video). Osobně bych využil point llight (v nastavení "Lamp" změnit ze "Spot" na "Point") a umístil mírně nad vrchní části pochodně. Vršek pochodně (s tím materiálem, kde je smíchaný diffuse a transparent) dej bez materiálu nebo tam nastav material BG s černou barvou (v položce surface v panelu vpravo v nastavení materiálu dej namísto "None" "Background") Možná se ptáš, proč ten vršek černý. Protože když se podíváš na fotky pochodní, tak to co hoří je vždycky černé a kolem toho je plamen No a na to pak po renderu 3D osaď ten plamen (fotku/video) snad jsem poradil. Klidně se ptej, kdyby jsi něco nepochopil nebo to nešlo |
Autor: | G_Taurus [ čtv zář 10, 2015 2:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Osvětlení |
jak píše Jan Feber světlo s point a navíc textura pro emmision materiál ohně. s ní si můžeš vyhrát do libosti. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |