blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Ter2Blend http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=7&t=159 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jister [ pon srp 09, 2004 5:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Ter2Blend |
Mám takový menÅ¡Ã problém. Pomocà scriptu Ter2Blend jsem si z Terragenu pÅ™evedl úspěšnÄ› model krajiny do Blenderu. Mám ale problém s jeho "otexturovánÃm". Obloha sice vypadá pÅ™esnÄ› jako na obrázku v terragenu, ale o povrchu se to Å™Ãct nedá. Povrch nenà vlnitý ale spÃÅ¡e hranatý. Jak mám provést to, aby můj model krajiny byl co nejvÃce podobný tomu vytvoÅ™eném v Terragenu? DÃky za pÅ™Ãpadné odpovÄ›di a rady. |
Autor: | Slange [ pon srp 09, 2004 5:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Neviem ci som spravne pochopil slovo "hranaty" ![]() |
Autor: | tol [ pon srp 09, 2004 5:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Možná bych ještě před tím subsurf zkusil Set Smooth v Edit buttons ![]() |
Autor: | Ragnos [ pon srp 09, 2004 6:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A jinak pokud chceš aby vypadala země podle obrázku, tak tam máš předvolený materiál s ShadowOnly. Takže materiál jenom přijímá stíny jinak jen neviditelný. Tak docílíš toho aby např tvá vytvořená koule vrhala zdánlivě stín na to pozadí. Samozřejmě pokud ji dáš za kopec tak vidět nepůjde. (Pokud se nepletu) |
Autor: | D@vi$ [ úte úno 15, 2005 3:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No, zajímalo by mě, jak je to s otexturováním hor apod...?.. Nestíhám.....!! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |