blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Skript pro kopírování do array http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=7&t=168 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ragnos [ stř srp 11, 2004 2:15 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Skript pro kopírování do array | ||
Díky Equizovi(začal tento skript) jsem měl možnost v práci pokračovat a doplnit nějaké nové fce(většinu) pro skript Array kopírování známe z mnoha programů. K běhu skriptu je potřeba označit mesh objekt, který hodláte duplikovat. Zatím jsou k dispozici tyto funkce -nastavení rozměru pole(x,y,z) -kopírování o určitý offset(x,y,z) -změna velikosti duplikátů (x,y,z) -změna rotace duplikátů (x,y,z) -míra náhody pro offset,změny velikosti a rotaci (x,y,z) (min a max zadávaných hodnot) Teďka pracuji na GUI pro skript. Kdyby měl někdo nápady na vylepšení tak napište. Zatím je to ranně rozdělaná plně funkční verze.
|
Autor: | Ragnos [ čtv srp 12, 2004 2:50 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
GUI je hotovo. Popis funkcí(hodlám to sepsat do zdrojáku nebo do texťáku) Funkce Make Array- vytvoří pole objektů parametry Array size: Copies X: počet prvků v poli v ose X Copies Y: počet prvků v poli v ose Y Copies Z: počet prvků v poli v ose Z Offset: X:,Y:,Z: hodnota offsetu mezi duplikáty, tzn. vzdálenost mezi nimi Size: X:,Y:,Z: velikost duplikátů v jednotkách př. jednotek 1=100% 0.5=50% 2.0=200% Rot: X:,Y:,Z: rotace duplikátů v úhlech Randomize Rand.Offset-Slouží k nastavení míry náhody pro posun objektů(offset) Rand. Rot:Slouží k nastavení míry náhody pro duplikátory v rozmezí od úhlu MinX:,MinY:,MinZ: po úhel MaxX:,MaxY:,MaxZ:. Rand. Size:Slouží k nastavení míry náhody pro velikost v jednotkách od MinX:,MinY:,MinZ: po MaxX:,MaxY:,MaxZ:. Funkce Circle- vytvoří pole ve tvaru kružnice, popřípadě letokruhů Parametry Copies X: pro počet duplikátů, které budou tvořit kruh(počet článků kruhu) Copies Y: počet kruhů Offset X:poloměr prvního kruhu() Offset Y:vzdálenost dalších "letokruhů" SizeX: a SizeY: pro doladění tvaru kruhu, možnost utvořit elipsu. Co hodlám ještě dodělat -doladit Tooltips -doladit funkci Circle,teď je sice funkční, ale zatím na jím vytvořené objekty nelze použít random rotaci, scale a offset. -dodělat možnost lockování velikosti. Tzn. že bude např. pro všechny změny velikostí v osách X,Y,Z použita jedna náhodná hodnota. Takže budou objekty náhodně měněny ve všech osách stejně, kvůli zachování proporcí. Doteď se všechny 3 osy mění nezávisle(proporce nemusí zůstat stejné). -dodělat ještě nějaké fce. pro různé druhy polí[/b]
|
Autor: | Ragnos [ čtv srp 12, 2004 2:55 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Nějaké ukázky
|
Autor: | AD [ čtv srp 12, 2004 3:27 am ] |
Předmět příspěvku: | |
móóóóc pěkně to funguje .... to se musí vužít |
Autor: | iIN [ čtv srp 12, 2004 3:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak som si to vyskúšal Pôvodne som chcel basu piva ale tam by som si nemohol dobre rotáciu vyskúšať.. Tak som chcel záhradku s "trávou", ale to by zase niekto mohol zmazať Tak len také lednoduché rastlinky: |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |