blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

txt win-linux
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=7&t=1936
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ sob lis 19, 2005 7:32 pm ]
Předmět příspěvku:  txt win-linux

je mozne ze txt subori napisane vo windows v linuxe nesli?
mam skript kde otvorim txt a nacitam z neho riadok bez posledneho znaku. ten znaci vo windows koniec riadku(i ked neviem o aky znak ide)

v linuxe mi vyhodi takuto hlasku:
PYTHON SCRIPT ERROR:
Traceback (most recent call last):
File "mapa.py", line 27, in ?
IOError: [Errno 2] No such file or directory: 'mapy/pac3.txt\r'

a v skripte je to takto:

fzoznam = open('mapy/zoznam.txt', 'r')
zoznammap = fzoznam.readlines()
fzoznam.close()

GameLogic.pocmap = len(zoznammap)

if len(zoznammap) == GameLogic.riadokmapy:
GameLogic.addActiveActuator(menu, 1)

kde = 'mapy/' + zoznammap[GameLogic.riadokmapy][:-1]

f = open(kde, 'r')
mapa = f.read()
f.close()


Nacita to zo zoznamu map nazov mapy z prveho riadku bez posledneho znaku a nasledne otvory subor s tym nazvom.
Este nieco. Rozlisuje to velke a male pismena?

Prosim o pomoc.
Vdaka za vypocutie.

Autor:  6xx [ sob lis 19, 2005 7:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

problem je v ukonceni. Ty odstranujes posledni znak, ale ten je u win i unixu stejny:
Znaky ukonceni radku:
Unix \n
MacOS \r
Windows \r\n

Takze vlastne musis odstranit predposledni znak (\r) aby to fungovalo

K rozlisovani pismen: Ano Linux je case-sensitive takze je rozlisuje

Autor:  6xx [ sob lis 19, 2005 8:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

jeste jak na to koukam (moc se v tom nevyznam) tak je i ta chyba krasne videt, predpokladam, ze se mapy/pac3.txt nahrava z toho upravovanyho txt souboru. Spravne by tam mnelo byt mapy/pac3.txt\n , ovsem odstranenim posledniho znaku z windowsowkeho ukoncovani radku te vznikne prave mapy/pac3.txt\r a linux \r bere jako bezny znak.
Zase tohle by te behalo na MacOS jako po masle :D

Autor:  zgerbiak [ sob lis 19, 2005 8:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

PYTHON SCRIPT ERROR:
Traceback (most recent call last):
File "mapa.py", line 29, in ?
IOError: [Errno 2] No such file or directory: 'mapy/pac3.txt'


A furt nic.... :cry:

Autor:  zgerbiak [ ned lis 20, 2005 10:17 am ]
Předmět příspěvku: 

Uz mi tu mapu aj zacne nacitavat, ale ked tam nieje ini znak ako znak pre mur tak sa mi to zrube pred koncom, a ked sa zmeni znak tak sa to zrube pri nom.
Co znamena Chyba segmentacie?
Vzdy ked sa to zrube tak to vypise.

Autor:  kaucukovnik [ ned lis 20, 2005 10:43 am ]
Předmět příspěvku: 

Nevim jestli nejak pomuzu ale neni to tim ze by bylo treba to lomitko zdvojit? Naposled kdyz sem delal v C tak to tak chtelo.

Hmmm, zrovna premyslim jestli bych neco takoveho zvladl... :/

Autor:  6xx [ ned lis 20, 2005 11:14 am ]
Předmět příspěvku: 

zdvojuji se jenom backslashe \ kvuli escape znakum protoze C ocekava za \ dalsi znak, napr n ktery ukonci radek. S normalnimi lomitky / neni problem.

BTW: muze mi nekdo prosim vysvetlit co je to "znak pre mur"?

Autor:  zgerbiak [ ned lis 20, 2005 11:21 am ]
Předmět příspěvku: 

znak pre mur je '0' :D mapa v hre sa vytvara podla .txt suboru: 0 -mur, P - pacman, * - zberna surovina :), M - prisera......

Uz viem kde je chyba. Vo verzii blerndru. V 2.36 som to rozchodil, ale trochu mi to hapruje. Vo windows som to robil v 2.34. V 2.36 win mi to robilo to iste co teraz v linuxe. takze potrebujem blender2.34 pre linux. mam, ibaze mam (ako mi brat vysvetlil) novsie jadro a ono to potrebuje starsie. Takze prosba:

Prosim ak ma niekto linux a v nom funkcni blender 2.34. ja by som dal blend, vy by ste to dali ulozit ako save runtime a poslali mi to spet.
Prosííím.... :huh:


Přílohy:
Poznámka: .bkend
pac.tar.gz [1.03 MiB]
190 krát

Autor:  6xx [ ned lis 20, 2005 12:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja s gameblenderem nemam zkusenosti, ale 2.34 to nechtela ulozit. Hlasilo to neco jako ze nemuze najit runtime. To same i 2.37a i cvs blender

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/