blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
txt win-linux http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=7&t=1936 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ sob lis 19, 2005 7:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | txt win-linux |
je mozne ze txt subori napisane vo windows v linuxe nesli? mam skript kde otvorim txt a nacitam z neho riadok bez posledneho znaku. ten znaci vo windows koniec riadku(i ked neviem o aky znak ide) v linuxe mi vyhodi takuto hlasku: PYTHON SCRIPT ERROR: Traceback (most recent call last): File "mapa.py", line 27, in ? IOError: [Errno 2] No such file or directory: 'mapy/pac3.txt\r' a v skripte je to takto: fzoznam = open('mapy/zoznam.txt', 'r') zoznammap = fzoznam.readlines() fzoznam.close() GameLogic.pocmap = len(zoznammap) if len(zoznammap) == GameLogic.riadokmapy: GameLogic.addActiveActuator(menu, 1) kde = 'mapy/' + zoznammap[GameLogic.riadokmapy][:-1] f = open(kde, 'r') mapa = f.read() f.close() Nacita to zo zoznamu map nazov mapy z prveho riadku bez posledneho znaku a nasledne otvory subor s tym nazvom. Este nieco. Rozlisuje to velke a male pismena? Prosim o pomoc. Vdaka za vypocutie. |
Autor: | 6xx [ sob lis 19, 2005 7:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
problem je v ukonceni. Ty odstranujes posledni znak, ale ten je u win i unixu stejny: Znaky ukonceni radku: Unix \n MacOS \r Windows \r\n Takze vlastne musis odstranit predposledni znak (\r) aby to fungovalo K rozlisovani pismen: Ano Linux je case-sensitive takze je rozlisuje |
Autor: | 6xx [ sob lis 19, 2005 8:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jeste jak na to koukam (moc se v tom nevyznam) tak je i ta chyba krasne videt, predpokladam, ze se mapy/pac3.txt nahrava z toho upravovanyho txt souboru. Spravne by tam mnelo byt mapy/pac3.txt\n , ovsem odstranenim posledniho znaku z windowsowkeho ukoncovani radku te vznikne prave mapy/pac3.txt\r a linux \r bere jako bezny znak. Zase tohle by te behalo na MacOS jako po masle |
Autor: | zgerbiak [ sob lis 19, 2005 8:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
PYTHON SCRIPT ERROR: Traceback (most recent call last): File "mapa.py", line 29, in ? IOError: [Errno 2] No such file or directory: 'mapy/pac3.txt' A furt nic.... |
Autor: | zgerbiak [ ned lis 20, 2005 10:17 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Uz mi tu mapu aj zacne nacitavat, ale ked tam nieje ini znak ako znak pre mur tak sa mi to zrube pred koncom, a ked sa zmeni znak tak sa to zrube pri nom. Co znamena Chyba segmentacie? Vzdy ked sa to zrube tak to vypise. |
Autor: | kaucukovnik [ ned lis 20, 2005 10:43 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevim jestli nejak pomuzu ale neni to tim ze by bylo treba to lomitko zdvojit? Naposled kdyz sem delal v C tak to tak chtelo. Hmmm, zrovna premyslim jestli bych neco takoveho zvladl... :/ |
Autor: | 6xx [ ned lis 20, 2005 11:14 am ] |
Předmět příspěvku: | |
zdvojuji se jenom backslashe \ kvuli escape znakum protoze C ocekava za \ dalsi znak, napr n ktery ukonci radek. S normalnimi lomitky / neni problem. BTW: muze mi nekdo prosim vysvetlit co je to "znak pre mur"? |
Autor: | zgerbiak [ ned lis 20, 2005 11:21 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
znak pre mur je '0' mapa v hre sa vytvara podla .txt suboru: 0 -mur, P - pacman, * - zberna surovina , M - prisera...... Uz viem kde je chyba. Vo verzii blerndru. V 2.36 som to rozchodil, ale trochu mi to hapruje. Vo windows som to robil v 2.34. V 2.36 win mi to robilo to iste co teraz v linuxe. takze potrebujem blender2.34 pre linux. mam, ibaze mam (ako mi brat vysvetlil) novsie jadro a ono to potrebuje starsie. Takze prosba: Prosim ak ma niekto linux a v nom funkcni blender 2.34. ja by som dal blend, vy by ste to dali ulozit ako save runtime a poslali mi to spet. Prosííím....
|
Autor: | 6xx [ ned lis 20, 2005 12:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja s gameblenderem nemam zkusenosti, ale 2.34 to nechtela ulozit. Hlasilo to neco jako ze nemuze najit runtime. To same i 2.37a i cvs blender |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |