blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

co znamena hlasenie CHECK CONSOLE?
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=7&t=2558
Stránka 11

Autor:  slajfka [ stř bře 01, 2006 6:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

Myslím, že radí aby jsi se podívala na textovou konzolu Blenderu, kde jsou chybová hlášení co se stalo.

Autor:  D@vi$ [ stř bře 01, 2006 6:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

Takhle: Pokud zapneš blender, neotevře se ti jen jedno okno, ale okna dvě. To druhé obvykle minimalizuješ, nebo mu prostě nevěnuješ pozornost (vypadá jako DOS). No a to je ta konzole, do které je dobré se po této hlášce kouknout.

Autor:  Chita [ stř kvě 31, 2006 12:50 pm ]
Předmět příspěvku:  To je hezky

Ale to nevyresi problem s tim ze Blender tyto soubory neprevede, hlasi chybu ktera neni....
Je zbusob jak to obejit? Odmita mi nacist 3ds soubory i soubory DWG...
Vzdy chybove hlaseni ze cosi chybi....

Autor:  Pitris [ stř kvě 31, 2006 3:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zkopiruj tu hlasku sem do fora. "Neco tam chybi..." je informace dobra tak na odpoved "Neco tam nakopiruj..." :)
Omlouvam se za jizlivost...

Autor:  SirThomas [ stř kvě 31, 2006 3:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: To je hezky

Chita píše:
Ale to nevyresi problem s tim ze Blender tyto soubory neprevede, hlasi chybu ktera neni....
Je zbusob jak to obejit? Odmita mi nacist 3ds soubory i soubory DWG...
Vzdy chybove hlaseni ze cosi chybi....


Těžko ti někdo poradí, když sem to "cosi" nenapíšeš. :roll:

Autor:  Chita [ čtv čer 01, 2006 11:04 am ]
Předmět příspěvku: 

V podstate chybí kus (hlaska napriklad: "chybi sedak") nakresleny v jine hladine nez kusy ostatni. Objekty jsou kresleny v AutoCadu popripade v Rhinu a exportovany do 3ds.

Autor:  Pitris [ čtv čer 01, 2006 11:35 am ]
Předmět příspěvku: 

On ten import neni implementovan na vsechny objekty, ktere dxf ma ve sspecifikaci. Jednu dobu dokonce neimportoval ani oblouky. Zkuste vsechny objekty dat do jedne hladiny (0) a pouzivat jen ciste meshe (zadne krivky atp). DXF a 3D si obecne myslim, ze neni nejlepsi volba. DXF je spise na 2D - tedy kontury atp. Asi bych sel s pise do formatu obj.

Autor:  Chita [ pon čer 05, 2006 12:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

Dekuji za radu, vyzkousel jsem....ale take neni 100% objekt ro opet vubec nenacte, popripade nacte ale kdyz chci objek priblizit tak abych s nim mohl pracovat tak zmizi....proste zacne pomalu mizet jako kdybych se dostaval do nejake nepruhledne roviny.....To same dela i pri zmencovani.....Cim to muze byt zpusobeno? Dekuji.

Autor:  Pitris [ pon čer 05, 2006 1:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zkus nastavit rozsah aktivni oblasti kamery.
Viz
http://mediawiki.blender.org/index.php/ ... ext_Panels

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/