blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
co znamena hlasenie CHECK CONSOLE? http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=7&t=2558 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | slajfka [ stř bře 01, 2006 6:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím, že radí aby jsi se podívala na textovou konzolu Blenderu, kde jsou chybová hlášení co se stalo. |
Autor: | D@vi$ [ stř bře 01, 2006 6:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Takhle: Pokud zapneš blender, neotevře se ti jen jedno okno, ale okna dvě. To druhé obvykle minimalizuješ, nebo mu prostě nevěnuješ pozornost (vypadá jako DOS). No a to je ta konzole, do které je dobré se po této hlášce kouknout. |
Autor: | Chita [ stř kvě 31, 2006 12:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | To je hezky |
Ale to nevyresi problem s tim ze Blender tyto soubory neprevede, hlasi chybu ktera neni.... Je zbusob jak to obejit? Odmita mi nacist 3ds soubory i soubory DWG... Vzdy chybove hlaseni ze cosi chybi.... |
Autor: | Pitris [ stř kvě 31, 2006 3:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkopiruj tu hlasku sem do fora. "Neco tam chybi..." je informace dobra tak na odpoved "Neco tam nakopiruj..." Omlouvam se za jizlivost... |
Autor: | SirThomas [ stř kvě 31, 2006 3:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: To je hezky |
Chita píše: Ale to nevyresi problem s tim ze Blender tyto soubory neprevede, hlasi chybu ktera neni....
Je zbusob jak to obejit? Odmita mi nacist 3ds soubory i soubory DWG... Vzdy chybove hlaseni ze cosi chybi.... Těžko ti někdo poradí, když sem to "cosi" nenapíšeš. |
Autor: | Chita [ čtv čer 01, 2006 11:04 am ] |
Předmět příspěvku: | |
V podstate chybà kus (hlaska napriklad: "chybi sedak") nakresleny v jine hladine nez kusy ostatni. Objekty jsou kresleny v AutoCadu popripade v Rhinu a exportovany do 3ds. |
Autor: | Pitris [ čtv čer 01, 2006 11:35 am ] |
Předmět příspěvku: | |
On ten import neni implementovan na vsechny objekty, ktere dxf ma ve sspecifikaci. Jednu dobu dokonce neimportoval ani oblouky. Zkuste vsechny objekty dat do jedne hladiny (0) a pouzivat jen ciste meshe (zadne krivky atp). DXF a 3D si obecne myslim, ze neni nejlepsi volba. DXF je spise na 2D - tedy kontury atp. Asi bych sel s pise do formatu obj. |
Autor: | Chita [ pon čer 05, 2006 12:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Dekuji za radu, vyzkousel jsem....ale take neni 100% objekt ro opet vubec nenacte, popripade nacte ale kdyz chci objek priblizit tak abych s nim mohl pracovat tak zmizi....proste zacne pomalu mizet jako kdybych se dostaval do nejake nepruhledne roviny.....To same dela i pri zmencovani.....Cim to muze byt zpusobeno? Dekuji. |
Autor: | Pitris [ pon čer 05, 2006 1:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus nastavit rozsah aktivni oblasti kamery. Viz http://mediawiki.blender.org/index.php/ ... ext_Panels |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |