blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Blender plug-in pre herné údaje http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=7&t=3072 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ash [ pon čer 12, 2006 11:18 am ] |
Předmět příspěvku: | Blender plug-in pre herné údaje |
Sprístupnil som prvú verziu pluginu pre prístup k herným dátam Blenderu, ktoré aktuálne nie sú dostupné z API. Vzhľadom k zmenám API vo verzii 2.42 neplánujem robiť prístup ku všetkých dátam a funkciám, ale len k tým, ktoré budú nedostupné z API a budú pre mňa (alebo niekoho iného) zaujímavé. |
Autor: | Ash [ úte lis 07, 2006 6:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Rozbehol som nové kolo vývoja blendGame pluginu - v súvislosti s exportérom pre Odys engine. Aktuálne ponúka možnosť čítania a zápisu fyzikálnych údajov herných objektov a čítania všeobecných údajov senzorov, controllerov a actuatorov + prístup ku konkrétnych údajov Keyboard senzora. Na plugine pracujem naďalej, chcel by som sa dozvedieť návrhy na ďalší rozvoj (po pokrytí všetkých typov senzorov a actuatorov). |
Autor: | zgerbiak [ úte lis 07, 2006 10:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No... potom by nebolo zle spravit aj to skriptovanie. A kedze to uz bude celkom zivota schopne (aj bez skriptovania), tak nejak vylepsit materialy (tiene, mirrory) a spravit nejaku ukazkovu aplikaciu alebo jednoduchu hru. |
Autor: | Ash [ stř lis 08, 2006 12:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Čo sa týka enginu, tak rozmýšľam nad nejakým typom "compatibility mode", ktorý by umožňoval beh hier vytvorených pre GameBlender prakticky bez úprav (rozdiely v správaní fyziky a v vzhľade grafiky sa nedajú celkom eliminovať a niekedy sú práve žiadúce). Skripty by boli súčasťou ďalšieho vývoja toho "compatibility mode". Na zobrazenie tieňov a zrkadiel mi v podstate chýba už len málo, takže skúsim to posunúť týmto smerom. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |