blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Blender plug-in pre herné údaje
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=7&t=3072
Stránka 11

Autor:  Ash [ pon čer 12, 2006 11:18 am ]
Předmět příspěvku:  Blender plug-in pre herné údaje

Sprístupnil som prvú verziu pluginu pre prístup k herným dátam Blenderu, ktoré aktuálne nie sú dostupné z API. Vzhľadom k zmenám API vo verzii 2.42 neplánujem robiť prístup ku všetkých dátam a funkciám, ale len k tým, ktoré budú nedostupné z API a budú pre mňa (alebo niekoho iného) zaujímavé.

Autor:  Ash [ úte lis 07, 2006 6:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Rozbehol som nové kolo vývoja blendGame pluginu - v súvislosti s exportérom pre Odys engine. Aktuálne ponúka možnosť čítania a zápisu fyzikálnych údajov herných objektov a čítania všeobecných údajov senzorov, controllerov a actuatorov + prístup ku konkrétnych údajov Keyboard senzora.

Na plugine pracujem naďalej, chcel by som sa dozvedieť návrhy na ďalší rozvoj (po pokrytí všetkých typov senzorov a actuatorov).

Autor:  zgerbiak [ úte lis 07, 2006 10:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

No... potom by nebolo zle spravit aj to skriptovanie.
A kedze to uz bude celkom zivota schopne (aj bez skriptovania), tak nejak vylepsit materialy (tiene, mirrory) a spravit nejaku ukazkovu aplikaciu alebo jednoduchu hru. :)

Autor:  Ash [ stř lis 08, 2006 12:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

Čo sa týka enginu, tak rozmýšľam nad nejakým typom "compatibility mode", ktorý by umožňoval beh hier vytvorených pre GameBlender prakticky bez úprav (rozdiely v správaní fyziky a v vzhľade grafiky sa nedajú celkom eliminovať a niekedy sú práve žiadúce).

Skripty by boli súčasťou ďalšieho vývoja toho "compatibility mode".

Na zobrazenie tieňov a zrkadiel mi v podstate chýba už len málo, takže skúsim to posunúť týmto smerom.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/