blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Bezier Points
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=7&t=3546
Stránka 11

Autor:  pedu [ úte zář 26, 2006 12:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Bezier Points

Nemáte skúsenosti s IPO krivkami? Potrebujem zmeniť súradnice bodu a stále sa nemení. Nepodarilo sa mi k tomu nájsť viac, než to, že treba update na IPO, ale to mám.

ipo[k].bezierPoints[i].pt[0]=(x-Zd1)/Zry+Ci
ipo[k].update

print str(ipo[k].bezierPoints[i].pt[0]) # vypíše starú hodnotu.

Autor:  Ash [ úte zář 26, 2006 1:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Skús takto:
Kód:
pt = ipo[k].bezierPoints[i].pt
ipo[k].bezierPoints[i].pt = [(x-Zd1)/Zry+Ci, pt[1]]

Autor:  pedu [ stř zář 27, 2006 6:52 am ]
Předmět příspěvku: 

Vďaka, pomohlo.

Ešte by som sa chcel opýtať: chcem urobiť skript, ktorý mi roztiahne, alebo zúži IPO krivky. Teda musí zmeniť aj náklon tých paličiek, ktorými sa ovládajú.
V starom systéme som to chcel cez h1, h2, teraz sú to handle vo vec. Len nechapem, preco su to 3D vektory. Mám podozrenie, že súvisia s niečím iným. Alebo je to knot?

Autor:  Ash [ stř zář 27, 2006 9:30 am ]
Předmět příspěvku: 

Objekty BezTriple sú použité nielen v IPO ale aj v Curve objektoch a tam je potrebné mať 3d vektory. Pre IPO jednoducho nechaj Z súradnicu na 0.0.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/