blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Bezier Points http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=7&t=3546 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pedu [ úte zář 26, 2006 12:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Bezier Points |
Nemáte skúsenosti s IPO krivkami? Potrebujem zmeniť súradnice bodu a stále sa nemení. Nepodarilo sa mi k tomu nájsť viac, než to, že treba update na IPO, ale to mám. ipo[k].bezierPoints[i].pt[0]=(x-Zd1)/Zry+Ci ipo[k].update print str(ipo[k].bezierPoints[i].pt[0]) # vypíše starú hodnotu. |
Autor: | Ash [ úte zář 26, 2006 1:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Skús takto: Kód: pt = ipo[k].bezierPoints[i].pt
ipo[k].bezierPoints[i].pt = [(x-Zd1)/Zry+Ci, pt[1]] |
Autor: | pedu [ stř zář 27, 2006 6:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Vďaka, pomohlo. Ešte by som sa chcel opýtať: chcem urobiť skript, ktorý mi roztiahne, alebo zúži IPO krivky. Teda musí zmeniť aj náklon tých paličiek, ktorými sa ovládajú. V starom systéme som to chcel cez h1, h2, teraz sú to handle vo vec. Len nechapem, preco su to 3D vektory. Mám podozrenie, že súvisia s niečím iným. Alebo je to knot? |
Autor: | Ash [ stř zář 27, 2006 9:30 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Objekty BezTriple sú použité nielen v IPO ale aj v Curve objektoch a tam je potrebné mať 3d vektory. Pre IPO jednoducho nechaj Z súradnicu na 0.0. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |