blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
JedenObr http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=7&t=3803 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ ned říj 22, 2006 12:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | JedenObr |
Spravil som (aj pre vlastne potreby) skript, ktory nacita z priecinku obrazky, a pospaja ich do jedneho. Pri kazdom jeho spusteni treba zadat premenne na ktore sa vas program opyta. asi takto: Kód: zadaj sirku obrazkov: 50
zadaj vysku obrazkov: 50 zadajte maximalni pocet obrazkov v x-ovej syradnici maxX : 10 zadajte maximalni pocet obrazkov v y-ovej syradnici maxY : 4 Zadaj meno vysledneho obrazku. mozete ho zadat aj vo forme cesty, napr: C:/images/myimage Obrazok bude vo formate .tga zadaj meno : novy zadaj farbu pozadia. RGB max hodnota je 255. R = 255 G = 0 B = 255 Snad netreba popisovat co co znamena. nepodporuje to alfa kanal, ale mozte si zadat aka farba ma byt namiesto nej. Postup je takyto: - do priecinku images nakopirujete obrazky, ktore sa maju pospajat. - spustite skript - vyplnite premenne - program skoncite stlacenim enteru v konzole. - vysledny obrazok najdete v priecinku, kde je skript. Samozrejme ak ste nezadali pri mene celu cestu kam sa ma ulozit. uklada sa vo formate .tga treba mat nainstalovany pygame http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/Jeden ... obr.tar.gz |
Autor: | zgerbiak [ pát říj 27, 2006 5:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sorry... moja chyba, uz by to malo byt ok. link je ten isty.... |
Autor: | zgerbiak [ sob říj 28, 2006 11:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pracuj v linuxe a nebudes mat taketo problemi |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |