blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Export normál
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=7&t=4389
Stránka 11

Autor:  frca [ čtv bře 01, 2007 11:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Export normál

Snažím se vytvořit exportní plugin a hned ze začátku by mě zajímalo, jestli se dá zjistit nějak jednoduše normála k bodu příslušného trojúhelníku. Je tam spousta možností (smooth, autosmooth, edgesplit, ...) a třeba ještě nějaké další v budoucnu přibudou. Samozřejmě to půjde udělat komplikovaně s pomocí všech uvedených možností dohromady. Ale přesto není náhodou šance jednoduše zjistit, jaké má ten který trojúhelník své 3 normály tak, jak je to vidět v solid zobrazení v okně blenderu? Pokud vím, tak některé (nebo většina/všechny?) exportní pluginy na toto úspěšně kašlou a spokojí se třeba jenom s nastavením smooth, ale toto velmi často neodpovídá zobrazení v Blenderu. :?: :? :?:
Díky,
frca

Autor:  zgerbiak [ čtv bře 01, 2007 11:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

Format .obj exportuje normaly, aj smooth.
Nevidim dovod preco robit na to export :roll:

Autor:  frca [ pát bře 02, 2007 7:42 am ]
Předmět příspěvku: 

Díky za tip, asi to obšlohnu ;)
Edit: A důvod vlastního exportu? Přímočařejší načítání v OpenGL.

Autor:  Alfisko [ pát bře 02, 2007 4:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

delas si engine ? nebo nejaky pouzivas ?

Autor:  6xx [ pát bře 02, 2007 7:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja bych to resil vektorovym soucinem vektoru tvorenych body trojuhelniku.

Autor:  iIN [ pát bře 02, 2007 9:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

Dosť ti môže pomôcť Blender Python API: http://www.blender.org/documentation/22 ... odule.html

Konkrétne to čo hľadáš: http://www.blender.org/documentation/22 ... ss.html#no

Autor:  frca [ pon bře 05, 2007 7:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

2 Af: Engine zatím nemám a ani žádný nepoužívám, rozhodnu se podle toho, jak se mi podaří udělat ten exportér. Ale asi si časem udělám něco vlastního (jsem spíš programátor než grafik). Kromě toho je spousta praktických aplikací, kde nějaký 3D nebo fyzikální engine není třeba, ale načítání modelů se hodí.


Jinak díky za odkazy, podle toho to snad rozchodím.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/