blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Zadání výpis proměnné
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=7&t=5271
Stránka 11

Autor:  Louise Cypher [ pát lis 09, 2007 3:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Zadání výpis proměnné

Potřeboval bych v GameBlenderu vytvořit nějaké zadávací pole, kam by uživatel zadal číselnou hodnotu a Pythonní skript by ji následně vypočítal a zároveň někam vypsal výsledek. Tady např. uživatel by zadal číslo "a", číslo "b" a python by je sečetl a následně vypsal výsledek. To samo osobě by nebyl problém ale já to potřebuji zaobalit do nějakého GUI vytvořeného v GB.Jen právě nevím jak v něm vytvořit pole pro čtení resp. výpis hodnot Nevíte někdo jak na to?.

Autor:  Ash [ pát lis 09, 2007 6:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Skús si pozrieť zdrojáky mojej hry Perestrojka, tam je v úvodnom menu zadávanie mien hráčov. Hádam ti to pomôže...

Autor:  Louise Cypher [ pát lis 09, 2007 8:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

Parada, hned se na to vrhnu a doufám, že se mi to podaří "dešifrovat" (v GB fakt teprv začínám) Zatím díky, ještě se ozvu jak dopadlo moje snažení.

Autor:  Louise Cypher [ ned lis 11, 2007 11:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sorry, nějak jsem to nepobral :oops: . Nevyznám se v tom. Problém je v tom, že v tvé hře je toho "moc". Nevím přesně ani, jakým způsobem se pracuje v menu s textem a nebyl jsem schopen to z toho příkladu dešifrovat. Budu asi potřebovat "silnější nakopnutí" (alespoň jsem se naučil vertex paint :D )

Autor:  Ash [ pon lis 12, 2007 11:02 am ]
Předmět příspěvku: 

OK. V scéne Menu je štvrtá položka menu zhora (Menu2.001) s textom 1ST PLAYER. Pre teba je podstatné, že má:
- property Text a input (ak nemáš žiadny label, tak sa dajú zlúčiť dokopy),
- senzor sInput typu Keyboard
- controller cInput so skriptom PlayerName.py (ktorý sa takisto môže vynechať, ak nemáš label)

Senzor zapisuje text do danej property (ak rovno do Text, tak už netreba nič viac robiť).
Skript PlayerName.py zabezpečuje zobrazenie labelu a vloženého textu dohromady v jednej položke menu.

A to je všetko pre zobrazenie a zadávanie hodnoty do GameBlenderu. Ak chceš zadávať číselné hodnoty, tak si vložený reťazec musíš skontrolovať, či obsahuje číslo (prípadne už počas editácie nepovoliť iné znaky, ako číslice) a následne ho skonvertovať.

Autor:  Louise Cypher [ pon lis 12, 2007 4:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak, přátelé po bližším prozkoumání jsem opět o něco chytřejší (alespoň už vím jak se mapují písmenka), ale stále asi nejsem tak chytrý jako sklenice vody, protože to nepracuje tak jak má. Zkrátka nereaguje na input. tak jsem si dovolil přiložit neposlušný blendík, jesli by se neukázal dobrodinec, který by to zprovoznil. Ps. nevite proc mi pise ze modul Rasterizer neexistuje?

Přílohy:
Text.blend.tar.gz [40.17 KiB]
191 krát

Autor:  Ash [ pon lis 12, 2007 5:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

skús toto - je to bez skriptu, len senzor

Přílohy:
Text.zip [38.95 KiB]
205 krát

Autor:  Louise Cypher [ pon lis 12, 2007 8:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Super, diky moc. Moc jsi mi pomohl. Nechci byt uz prilis otravny , ale jeste bych potreboval to prevest na cislo, abych s tim mohl provadet matematicke operace. Vim, ze existuje funkce float(), ale nevim co napsat do parametru. Taky me docela mate, proc mi pri pokusu o importovani modulu Rasterizer nebo Gamelogic pise, ze moduly tohoto jmena neexistuji. Mel bych snad importovat jeste nejake jejich nadrazene? (krome Blenderu)

Autor:  Louise Cypher [ úte lis 27, 2007 3:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak vyřešeno. Sice nakonec úplně jinou cestou -opustil jsem logic brigs či jak se to jmenuje a napsal to čistě v Bender API, ale hlavně že to pracuje. Každopadně díky za ochotu.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/