blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Triangle - prosba o kompilaci pro OS X http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=7&t=8066 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vklidu [ pon úno 14, 2011 3:32 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Triangle - prosba o kompilaci pro OS X | ||
Mohl by mi nekdo prosim zkompilovat tady ten kod na soft pro OS X? http://www.cs.cmu.edu/~quake/triangle.html Umi vyplnit plochu trojuhelniky. Existuje totiz script, ktery dokaze vybrane krivky v blenderu prevest na mesh, ale externe k tomu vyuziva tento program. Autor scriptu odkazuje pouze na kompilaci Win a na tyto stranky se zdrojovym kodem. Diskuse na blenderartist je zde http://blenderartists.org/forum/showthr ... 240&page=1 ale protoze je v tuto chvili mimo provoz prikladam odkaz pouze na Archiv Googlu http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:liCHCVPIjPIJ:blenderartists.org/forum/showthread.php%3Ft%3D65240%26page%3D1+Triangle+Mesh+Fill&cd=1&hl=cs&ct=clnk&gl=cz&client=safari&source=www.google.cz Pro blender 2.4verze sice existuje jeden script, ktery vyplnuje obdelniky, ale to mi ted nevyhovuje a jeste mi u toho pada. Pro 2.5 je script ve vyvoji a ani jednu ze zminenych moznosti zatim ani nenabizi. Dekuji za pripadnou pomoc.
|
Autor: | bobbin [ pon úno 14, 2011 5:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Triangle - prosba o kompilaci pro OS X |
Co takhle použít Macports? 1. nainstaluj XCode 2. stáhni si verzi 1.9.2 pro příslušný OS z repozitáře 3. nainstaluj 4. otevři terminál 5. Kód: `sudo port -v selfupdate` - pro aktualizaci repo DB6. Kód: `sudo port install triangle` - stáhne zdroják z repozitáře a potom zkompiluje binárku
|
Autor: | vklidu [ pon úno 14, 2011 5:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Triangle - prosba o kompilaci pro OS X |
. . . tak toho jsem se bal . . . :) ze budu muset pouzit prikazovou radku, uz ted je mi jasne, ze budu skobrtat nad malickostmi a neustale se dotazovat proc mi nejede to a nebo ono. S terminalem si netykam. Neni to moji lenosti, jen pro tento druh operaci mi ani jedna hemisfera nepomaha :) Kazdopadne diky za navod. |
Autor: | bobbin [ úte úno 15, 2011 5:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Triangle - prosba o kompilaci pro OS X |
No, co jsem se tak díval na ty stránky a zdrojáky, tak příkazové řádce se nakonec stejně nevyhneš. Ať už při spouštění denerátoru či jednoduchý prohlížeč... |
Autor: | vklidu [ úte úno 15, 2011 10:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Triangle - prosba o kompilaci pro OS X |
no vidis, a ja mel dojem, ze Traingle ja po kompilaci klasicka aplikace a ze mam jen do scriptu akorat dopsat cestu ke generatoru. hm |
Autor: | vklidu [ čtv úno 17, 2011 6:50 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Triangle - prosba o kompilaci pro OS X | |||
tak to vypada, ze tvoji instruktazi jsem prosel, dokonce to nemelo zadny zadrhek (asi) - Xcode nainstaloval-stahnul a nainstaloval MacPort-Terminalu zadal tvoji kouzelnou formuli na aktualizaci a spusteni kompilace triangle a vypada to, ze vse dokoncil (viz Terminal - priloha ZIP) jen vysledkem neni klasicka aplikace. Neco cosi je na teto ceste /opt/local/var/macports/software/triangle/1.6_2/opt/local/bin Co s tim? Script pro Blender totiz vyzaduje cestu k aplikaci Triangle (a jeste jednu cestu) a tu uz je na mne zase moc. Prikladam script s Instruktaznim PDF (viz priloha ZIP). Dekuji za radu.
|
Autor: | bobbin [ pon úno 21, 2011 12:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Triangle - prosba o kompilaci pro OS X |
Musíš upravit proměnné TrianglePrgPath a PolyFileName v TriangleMeshFill.py skriptu. TrianglePrgPath - určuje cestu k externí binárce (zkompilovaný triangle program), kterou volá python skript který si naimportuješ do Blenderu. V tomto případě to bude právě "/opt/local/var/macports/software/triangle/1.6_2/opt/local/bin", takže do skriptu dáš Kód: TrianglePrgPath = '/opt/local/var/macports/software/triangle/1.6_2/opt/local/bin/triangle' PolyFileName - určuje cestu k implicitnímu meshi, který se nahraje při spuštění skriptu v Belnderu. Pokud takový mesh neexistuje, hodí to chybovou hlášku. Ve zdrojácích jeden takový je(A.poly). Pokud nemáš, stáhni si ho odtud: http://bobbin.hokna.net/repository/A.poly. Stáahni si ho a zkopíruj např. do svých dokumentů. Potom stačí do python skriptu nastavit Kód: PolyFileName = '/Users/<user_name>/Documents/A.poly' ps: pokud ta triangle binárka nebude v dané cestě tak ji zkus najít pomocí příkazu Kód: `find / -type f -name *triangle* -executable` Bude prohledávat celý disk, takže to nějakou dobu potrvá... |
Autor: | vklidu [ stř úno 23, 2011 1:12 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Triangle - prosba o kompilaci pro OS X |
diky uz to jede :) A.poly jsem nasel, ale podle console nemam prava (zitra se kouknu na opravneni). tak jsem to linknul z plochy a jede to jak ma. cely proces je krkolomny, bude supr az to bude v tom scriptu pro 2.5 (pred vanocema mel slusny progress - ted je nejak ticho), ale diky je dobry to mit po ruce |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |