Právě je ned lis 24, 2024 3:42 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 05, 2005 1:32 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
GameBlender má reflexné mapovanie textúr - nie je to reálne environment mapping, ale pre niektoré druhy použitia je to dostačujúce. Dá sa to nastaviť v okne UV/Image Editor, v menu Image - Realtime texture mapping - Reflection.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 07, 2005 10:21 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
Ak je to statický prvok a nepotrebuješ odrážať nič dynamické, stačí si spraviť env. mapu prostredia a použiť ju ako reflexnú textúru.. Ak je prvok dynamický, alebo sa v ňom má odrážať niečo dynamické, bohužiaľ toto myslím GameBlender nepodporuje..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz