Právě je ned lis 24, 2024 12:53 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv kvě 19, 2005 10:08 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Kdisy jsem tohle řešil....A dořešil....dáš novou scénu jako background....A do ní dáš tu kostku s tim vesmírem....Do kostky dáš kameru a pak kopíruješ Orientation tý kamery normální scény na kameru na background scéně..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 20, 2005 9:57 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Takisto sa to dá urobiť bez background scény (aj keď tá má aj iné výhody - napríklad ak je v scéne použitá hmla a pozadie má byť bez hmly). Jednoducho si zväčši skybox na veľkosť, ktorá zahŕňa celú scénu a urob jej vertex parent (na 1 vertex) na objekt, ktorý je parentom kamery. Skybox sa bude pohybovať s kamerou bez jej rotácie, takže bude nekonečný, a netreba žiadne dodatočné skripty na orientáciu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 20, 2005 10:30 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Background scéna nemůže nikdy pÅ™ekrejt normální scénu....to by byla pak uplnÄ› k niÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 21, 2005 11:05 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
pak je tady, nebo byl problem s alfou, a specialene na ATi kartach. Nvidia byla na tom trochu lip.
pokud pouzijes objekt s alfou, a mela by se za ni ukazat background scena tak se ti ta alfa objektu nebude korektne prolinat s pozadim.

tada takovou skusenost sem mel ja, v 2.25.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 22, 2005 1:05 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Jen doplním JM--- Tohle mi dÄ›la i stará Nvidia Riva TNT a teÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 22, 2005 8:01 pm 
Offline
....
....

Registrován: pát dub 01, 2005 4:51 pm
Příspěvky: 251
offtopic:(uz to nikdy neudelam)
Citace:
Tohle mi děla i stará Nvidia Riva TNT a teď stará S3 Trio a taky S3 Virge DX....Ale to jsou karty který už asi nikdo nepoužívá...

ale pouziva, to by ses divil co z TNTcka vymacknes :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 22, 2005 8:48 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
btw, ja sem prezentoval zrovna na entermultimediale svuj projekt kde se kreje 12 pruhlednejch objektu na RIVA TNT :P
jen sem to musel hodit na 800*600 protoze se to jinak sekalo. :(

mozna ze posleni patch by mohl tenhle problem resit.
link:
http://blender.org/modules.php?op=modlo ... dd857935bb
jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz