Právě je pon lis 25, 2024 6:41 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Walktrough TicRate
PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2005 1:02 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Dotaz proÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2005 1:16 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Zdá se mi to nebo je to bug?

Při nastavení tý fizyky v Tick Rate mi zamrznou všechny dinamický objekty.....

Neznam moc tickrate a jeho vlastnost...podívejte se na to někdo kdyžtak se to nahlásí do bugtraceru

Tady přikládam muj testovací soubor....když odpářete ten script na tick rate tak to chodí normálně


Přílohy:
koule.zip [43.65 KiB]
176 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2005 4:28 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
neviem ale mne to islo tak stale tak isto.aj ked som to pripojil :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2005 5:08 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Dotaz...Ta koule ti padala a odrážela se od té plochy?

V blenderu 2.37a???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2005 5:14 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
myslis od toho tiena?
nieeeee


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2005 5:17 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Myslim že když zmáÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2005 5:21 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
sakra.som si zmilil s inou temou.....
mne ta gula pada na tu plochu a gula sa po nej aj ked to je odpojene a aj ked je to zapojene.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2005 5:28 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
To je divný...když to mam spojeny tak se mi ta koule ani nehne


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2005 5:33 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
pozrel som to este raz. nic sa nezmenilo furt mi to ide.
v com to spustas?ja v 2.35-ke


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2005 7:30 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
v 2.35 to poběží...jde mo o ¨troretický" bug v 2.37 a 2.37a


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2005 11:44 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
JJ, máš pravdu, i v 2.36 to běhá v pohodě, zatímco v 2.37 už to neběží s tim skriptem a má to úplně jinou kolizi!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 19, 2005 12:33 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Koukam že od vás se niÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 19, 2005 10:58 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
na macOS 10.4, blender 2.37a to dela tu samou chybu.
divny.
------------
mimochodem netusite kde je na macu u blendru konzola :tellme:
jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 30, 2005 10:17 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
skus tenhle build
http://blender.org/modules.php?op=modlo ... 58640c754b

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz