Právě je pon lis 25, 2024 2:50 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kolozie obiektou
PříspěvekNapsal: ned čer 12, 2005 4:42 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
viem ze je to blba otazka ale uz ma to fakt stve.
mam dva obiekty. jeden predstavuje postavu a druhy strelu.
strela sa pohybuje znacnou rychlostou(dLoc 2.00)
oba obiekty maju svoj vlastny material, v uv maju zadane texture light collision a twosided.
oba maju v logic buttons zadane pomocou touch (oba obiekty material toho druheho) end object.
strela ma zadane actor ghost a postava actor dynamic bounds box.


takze ked sa stretnu nic sa nestane. :shock:
skusal som to riesit tym ze postave som odstranil senzor na touch a controllers a end object som spojil so strelou.
takze ked sa strela dotkla postavy vyslala aj signal nech zmizne ta postava, ale potom mi zmizla len ona a strela letela dalej :evil:
pritom mala jasne zadane nech zmizne aj ona!

a nehovorte mi ze mi sla strela rychlo pretoze sa ledva hybala. :twisted:


som s toho na nervy.....kto mi poradi :?: :?: :?: :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 13, 2005 11:34 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
nevim nic o game enginu ale pokud smazes objekt postavy mozna uz "nestihne" rict strele at zhebne. Kdo vi? :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 13, 2005 6:17 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Hmm, takhle ti asi nehelpnem, chtělo by to blend, napadlo že by to mohlo být tím že střela je ghost, ale vzhledem k tomu že touch zpoloviny funguje fakt nevim...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 14, 2005 8:42 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Numůžeš řešit rychlost střeli přez Dloc....Lidi škoda že neznáte Blender 2.25 tam by jste pochopily základy...Kurník hnusnej Ticktrate.....

DLoc..Znamená posun z místa na místo....To je blbost...střla se ti v reálu nepohybuje skokem ale nějakou rychlostí.....Správné řešení je řešit kolize při posunu s Lineární rychlostí....Navíc bych tu rychlost podstatně snížil...

U Dloc se stane že tu stÅ™elu máš pÅ™ed objÄ›ktem a pak sama skoÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 16, 2005 1:44 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
v pythone prave zacinam :roll:
skusim s tym nieco spravit.
dik za typ :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 17, 2005 1:18 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Když by si chtÄ›l pomoct tak staÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2005 10:39 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
MiliKiller píše:
Když by si chtěl pomoct tak stačí říct....Nejaký ukázky zpitvam


skusal som to cez colosion a fungovalo to.ale iba vtedy ked som na ani jednom nemal zadany material, takze mi tie obiekty mizli vzdy ked sa s niecim stretli(jedno s cim) u streli by som to este toleroval, ale u postavi to je nemyslitelne :?

:D a tie ukazky by mi pomohli, ak budes taky dobry :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 25, 2005 5:50 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
takze nikto mi nevie dat odpoved....
trochu som skusal a myslim ze to je najefektivnejsie riesenie.
nebudem rozoberat pozrite sa na to a pochopite. :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz