Právě je sob lis 30, 2024 5:57 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 226 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 30, 2006 1:01 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 31, 2005 11:35 am
Příspěvky: 271
[quote="HaniSS(cz)"]dík..lidi, měl jsem strach, že na to jdu blbě :)

refraktory znám právÄ› ze simulátorovského fóra, jak to pokraÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 31, 2006 8:08 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
takže zase kousek přibyl - pokud to nebude vadit, budu to konzultovat tady....pokud to bude vadit (drsnému adminovi), šoupnu to do WIP sekce

chci se vás zeptat - na screenu je Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 31, 2006 9:39 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned zář 04, 2005 2:03 pm
Příspěvky: 134
zkousel si vybrat vsechny vertexy v edit modu a dat ctrl+n ? ,..
to sklo http://www.grafika.cz/art/3dscena/blender_sklo.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 01, 2006 1:07 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Na sklo napsal výbornej tutorial Blitz pro Pixel, akorát teda nevím, ve kterém je to čísle, snad v tom posledním :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 01, 2006 10:18 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
ctrl+n pomohlo..super, díky...

s tím sklem - v tom návodu jsou to dva různé objekty, ale na modelu té 190 je to jeden kus a má průhledné jen některé facy...tohle mě zajímá...ale taky díky na tip, jak to vůbec zprůhlednit... :) dneska na tom zase budu pokracovat :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 01, 2006 10:20 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Neni to do hry? Za prvé tam tyhle typy skel podle mě fachat nabudou, za druhé by bylo mnohem lepší to vyřešit texturou na které by bylo namalované sklo i pilot...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 01, 2006 12:28 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
chci ten model použít i na nějakou vizualizaci...do hry to klidně může být textura....ostatně, 2D asi budu muset nechat na někom, kdo to umí..UV mapu ještě zvládnu, ale gimp je pro mě španělská vesnice


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 02, 2006 7:28 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Vybuch.
Z nudy som cez tyzden spravil vybuchy. potom ma napadlo ze sa to asi vyuzije aj v metal air pri bombardovani, takze to davam sem.
sila odletu objektu(v tomto pripade bedna) je dana vzdialenostou od bomby, dosahom bomby a silou bomby. Ak budete nastavovat premenne na bombe tak v near senzore zadajte hodnoty take iste ako v premennej dosah. Su dva druhy bedniciek, jedny co len odhodi a druhe ktore za aj rozbiju na kusky. takze pri tych druhych je premenna "trosiek" urcuje na kolko trosiek sa rozpadne(toto neberte doslova), minimalna hodnota je 0(nevypadne nic len zmizne) a najviac 8... je dobre davat mensie cisla aby to nebolo tak zatazujuce na procesy.
Vybuch tiez berte s rezervou... :lol:

http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vybuch.blend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 04, 2006 8:44 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Ty bedny pěkný, ale ten výbuch může mít víc alfa map, aby byl hezčí. Ale docela mě fascinuje jak ste se chytli tohohle projektu... To bych netip.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 04, 2006 9:52 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
no hej... ten ohen som tam dal len aby tie bedne neodletovali len tak z nocoho nic... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 06, 2006 7:09 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Newim jestli vam to johny rikal ale delam na tom taky (samozrejme jenom modeling, python zatim neumim) tak tady sem vymodeloval aviu...


Přílohy:
Bez názvu.JPG
Bez názvu.JPG [ 12.26 KiB | Zobrazeno 5239 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 06, 2006 7:32 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
whohooo....fešanda..může být obrázek v edit módu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 08, 2006 7:41 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
dolec píše:
nehci byt rypak, ale jake data pouzivate na tvorbu fyziky pro letadla? Jen bych chtel podotknout, ze toliko dat kolik tu postoval tusim ded_obed rozhodne nestaci.
btw: nikdy Vas nenapadlo udelat radsi cesky mod pro TW (treba hypoteticky Target:Praha 1938 ;) ), ja jen, ze tam se o programovani prilis nemusite starat...

A jaky mate poly limit pro jedno ero?

@ kabina - ve hre rozhodne vypada lip, kdyz je sklo udelane pomoci materialu, nez pomoci textury....


No myslím že nám chceš říct že je Python pomalejší oproti jiným jazykům a taky že děláme v univerzálním scriptovacím enginu. No co :D je celkem lehkej na pochopení. :D

letadla se snažíme low poly ale jak u kterých typů řek bych že
bombardéry tak do 1000 poly
stíhaÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 08, 2006 9:34 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
na sklo do hry je dobry UV reflection. at uz s alfou nebo bez. nejaka genericka vec, treba mala textura mraku. osobne bych tam alfu nedaval, je to zbytecny a zatezovali by ste grafickej engine.

tym se dava dohromady spatne, ale jede to :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 09, 2006 7:48 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
tady je ten edit mode


Přílohy:
edit.JPG
edit.JPG [ 19.09 KiB | Zobrazeno 5312 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 226 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz