Právě je ned úno 23, 2025 12:54 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř kvě 31, 2006 6:16 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
Ahoj,
Kdyz mam hru spustenou v Blenderu (Pkey) tak se mi napr.nezobrazuji vsechny namapovane textury, nebo pruhlednosti,atd.V exe souboru je to ale v poradku.

Dela to jenom me nebo je to tak obecne??

Uz sem si zvykl soubor exportovat do exe,spustit az pak zkontrolovat to co chci.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 31, 2006 7:28 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Mně to bohužel dělá právě naopak... Blenderplayer mi nezobrazuje gif obrázky, a navíc má nestabilní fyziku... Objekty mi propadávaj a bořej se do zdi... Nechcu radit blbě, ale mám dojem, že exe a blenderplayer je v podstatě to samý, takže to nemusíš furt ukládat, ale stačí to otevřít v blenderplayeru, a víš, na čem seš...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 31, 2006 8:51 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Yves: to je dooost, divne, pokial je chyba tohto typu, skor bby to bolo inak, a to ako v pripade Jirku.
JirkaRCK: skus dat 'file->pack data', pre tie textury, alebo bez pack data musis mat vsetky obrazky a ine ulozene v stejnom adresari ako je exe subor. Prepadavanie a ine veci mozu byt sposobene natocenim normal, prilis vysokou rychlostou objektov atd...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 01, 2006 12:00 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
kracho píše:
Yves: to je dooost, divne, pokial je chyba tohto typu, skor bby to bolo inak, a to ako v pripade Jirku.


Puvodne sem si myslel ze si to tak Blender ulehcuje,i tak mi pri spustene hre bere aj 250MB pameti.Z toho, ze mi to jede spravne v exe souboru, usuzuji ze mam treba textury namapovane spravne.V Blenderu se hra zobrazuje jakobych tam zadnou texturu namapovanou nemel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 01, 2006 12:52 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
blba otazka, ale zobrazujes si hru v blendru v texture modu?


me to nikdy problem nedelalo.
klidne si taky muzes dat textury do jedny slozky vedle, a kyz je nacita do blendru das relative path. To se hodi pokud mas treba vic levelu a kazdej v separe exe ktery pouzivaj stejny textury.

pokud sou videt textury v blendru budou videt i v exe.


EXE file je jak uz bylo nekolikrat receno blend file + blender player. pokud nastartujes exe, blender player kterej je zabalenej uvnitr nacte ten blendfile. pokud otevres exe v blendrplayeru tak blender player prekoci zabalenej blender player a cte blend file. takze to vyjde nastejno.

ok, malej manualek:
Citace:
- textury sou videt pokud jste v texture modu(mod pro exe je vzdycky texture mode)
- textury v blendru defaultne videt pokud jsou UV namapovany.
- nova verze ma i moznost pouzivat textury ktere pouzivaji mapovani urcene v materialu. Pokud tedy zapnete v menu use Blender materials muzete zobrazit tu samou texturu kterou mate i mapovanou jinak.
- Nebo naopak videt texturu kterou mate pouze mapovanou v materialech.

- pokud nechate zapnute use Blender materials pri exportu do exe uvidite je i v exe.(blender materials dovoluji pouzit multitexturing, shadry, wire, ale strasne spomalujou) samozrejme ze muzete zrusit a povilit prefixem kterej najdete pokud to hodite do DOS konzole a pridate -help

- pri nahravani texture se vyplati mit zapnute realtive path.
uz z toho duvodu ze pokud date pack data a pote je z nejakeho duvodu rozpakujete vytvori vam ned vedle blend filu slozku textures kam je rozbali a ve ktere je dobre mit textury ktere pouzivate pro prehlednost. jednoduchej system a funkcni. Textury tak muzete menit aniz by jste sahali znova na blend file, staci zmenit a nahradit ve slozce textures....dinamicke loadovani textur atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 01, 2006 6:58 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
jm: tiez som si hovoril, ze bude asi problem v texture modu, ale kdyz rikal, ze se mu jen nektere textury nezobrazuji, usudil, som, ze ten texture mod zapnuty ma.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 01, 2006 11:28 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
jm píše:
blba otazka, ale zobrazujes si hru v blendru v texture modu?

Pokud myslis Draw type Textured (neboli ALT + Z) tak mam texture mod zapnuty.Taky mam zapnute"Use Blender Materials".Jak rikam v exe aplikaci se mi vse zobrazuje spravne,jen v Blenderu se nektere textury nezobrazi nebo treba stromek ktery sem udelal L systemem.

Takze kdyz sem si chtel overit jestli mam neco spravne,tak sem si to radis exportoval do exe.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 01, 2006 7:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Pokuď se domnívám, tak USE BLENDEER MATERIALS přepne objektu s materiálem zobrazení na shaded, což by vše vysvětlilo... Jestli jo, tak je to asi vyřešený...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 01, 2006 8:28 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
[quote="Jirka RCK"]PokuÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 01, 2006 8:36 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
jm píše:
- nova verze ma i moznost pouzivat textury ktere pouzivaji mapovani urcene v materialu. Pokud tedy zapnete v menu use Blender materials muzete zobrazit tu samou texturu kterou mate i mapovanou jinak.
- Nebo naopak videt texturu kterou mate pouze mapovanou v materialech.

- pokud nechate zapnute use Blender materials pri exportu do exe uvidite je i v exe.

Znamena to tedy ze "Use Blender Material" ma vliv jen na zobrazeni proceduralnich materialu v exe?Protoze kdyz sem vypnul tuto volbu(jak poradil Jirka RCK)tak se v exe zobrazuji textury nanesene pres UV spravne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 02, 2006 12:36 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
No pokial chces pouzit vyhody funkcie 'use blender materials', musis vsetkym objektom s namapovanou texturou, pridat material, texturu(image, so stejnym obrazkom aky mas namapovany), kde nastavis 'map input' na UV a v materiale potom zaskrtnes 'tex face'.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 03, 2006 8:02 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
No ale já pořád nechápu, k čemu to use blender materials je... Přece kdyš facu zapnu set tex, a v UV/image editoru si natáhnu obrázek, a ten namapuju, tak se mi v textured zobrazení všecko zobrazuje suprově...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 05, 2006 3:20 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
No ja sem uprime taky este neprisel na zadnoz vyhodu tohoto nastaveni.Jestli znate nejake vyhody tak sem s nema :D :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 05, 2006 3:21 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
No ja sem uprime taky este neprisel na zadnoz vyhodu tohoto nastaveni.Jestli znate nejake vyhody tak sem s nema :D :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 05, 2006 3:32 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Mozte si to najst na blender.org, mozete napr. pouzivat proceduralne textury.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz