Právě je pát lis 01, 2024 8:32 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 13, 2006 10:58 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
aha ... já mylel, že ti šlo o vyhlazení neposlušných vertexů a ono to smooth group slouží k optickému vyhlazení. Na tomhle modelu si s blenderovským smooth vystačí ale je jasné, žu u lowpoly ta funkce v monoha případech chybí. .... snad jednou ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: smooth
PříspěvekNapsal: čtv zář 14, 2006 8:05 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Ja sem se s tim nejak nepatlal on je ten model stejne hodne hranatej takze tam snad ani zadny nejsou potreba, btw uz se tesim na addon do noveho blenderu kde bude sculpting software of Nicholase Bishopa (bude to nahraska za ZB do blendera)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 14, 2006 9:03 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
bukva píše:
Bohužel to tlačítko Smooth v Blenderu nemá ani 1/10 funkčnosti Smooth Groups v Maxu (nebo jiných systémů ... třeba v Maye nebo LW).
Názorný příklad:
http://brotherhood.ceskehry.cz/Other/smooth.jpg

Upozorňuju že ve všech případech jde o jedinej objekt - kouli. Blender bohužel dokáže jen první 2 případy - úplnej smooth nebo žádnej. Bohužel v rálným světě low-poly modelů jsou spíš potřeba všechny různý mezistavy :(

Jinak se omlouvám za možný OT, ale všiml sem si, že v tom modelu podobný plochy jsou, tak mě zajímá, jak to řeší autor ...

Ešte je možné v editačnom móde vybrať vertexy a stlačiť w>Set Smooth (Set Solid). :)
http://mediawiki.blender.org/index.php/ ... #Smoothing

PS: Sry, za OT :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 14, 2006 11:41 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
Yellowzelo - samozrejme, ale tim nevyresis nic z toho co zminoval bukva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Update
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2006 5:44 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tak jsem konecne pridal tu novou 2. hlavni texturu kterou budu pouzivat aby mesto nebylo cely jednobarevny.. a taky jsem zaclenil kasarny.. vlevo od monastery.. (ktery je mimochodem uplne vpravo :D) doufam ze znovu neporusim pravidla a tak pridavam obrazek odjinud..
Obrázek - VETSI ROZLISENI : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/24/24674.jpg
BTW : jsem zase uz potreti pozmenil nazev mesta.. porad premyslim.. takze od ted se jmenuje Ar-Emythe. (jestli ma nekdo jiny napady na jmeno mesta, neco na styl Minas-Tirith muzete psat svoje navrhy :D)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte říj 17, 2006 12:31 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
tak tu mam novej prirustek pekne si to poctete a neberte vzkazy k tymu vazne :) at je priste nemusim mazat kdyz se vam nebudou libit :D
je to 4700x1300 obr. protoze je tam spoustu renderu najednou (1.2mb) tak modemy a slabe pripojeni - certain death - i kdyz pochybuju, ze dneska tady ma jeste nekdo modem, nebo slaby pripojeni.. Link je tady : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/24/24904.jpg :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 17, 2006 2:18 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 17, 2006 1:16 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Zlín
Ale někdo přece jenom Dial-Up má, a takových to lidí je dokonce více, než se nám, majitelům vysokorychlostního připojení můž zdát. :)

Pokud ještě nevíš, co k tumu městu dodat, možná by se tam hodila nějaká budoava se starými hodinami (sluneční nebo mechanické).

Zatím to vypadá fakt dobře, ale zas tak Low-poly mi to nepřijde. Rozhodně pokračuj dál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 17, 2006 3:10 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
kez by se dali modely o podobnem poctu polygonu uplatnit i v bledner game engine ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 23, 2006 11:38 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 07, 2005 5:44 pm
Příspěvky: 96
Rekl bych ze rychlosti engine a pocitace


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 28, 2006 4:46 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
moner píše:
batwin píše:
kez by se dali modely o podobnem poctu polygonu uplatnit i v bledner game engine ...


A proč by nešlo? či je to omezené? :shock:


no de o to,ze v bge se vsechno pocita mnohem slozitejc nez by mohlo :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: NEWS !
PříspěvekNapsal: úte lis 07, 2006 8:44 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Velke pic. : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/24/24954.jpg , http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25108.jpg a mapka.. (prominte za to volny misto dole) http://3dgrafika.cz/img/_gallery/24/24938.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 07, 2006 9:50 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
Vypada to sice hezky ale strasne vsedne a monotonne. Budes to jeste nejak obarvovat?? Takhle to vypada strasne mrtve. Kdyztak by se tam mozna hodily nejake stromy, popinave rostliny a barevne vlajky at to neni vsechno jenom sede a jednobarevne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 08, 2006 8:40 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 17, 2006 1:16 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Zlín
Aspoň jako textura by se tam něco opravdu šiklo, aby to nebylo tak černobílé.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 08, 2006 9:26 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Dobrá práce. :)
Citace:
Vypada to sice hezky ale strasne vsedne a monotonne.

Na druhou stranu ona monotonnost může vypovídat o tom místě a jeho charateru, i když je fakt, že i ona může být citlivě "narušena" zaplněním prostoru lidmi a různými předměty, aniž by to bylo jako pěst na oko.
Ale těším se na výsledek ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 09, 2006 11:49 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
no rostliny a tak tam jeste budou.. ale to ma na starosti jinej chlapek, taky se tesim na vysledek :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz