Právě je pát lis 01, 2024 8:23 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 09, 2006 10:22 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Mě se to docela líbí. Jak to město bude asi velký? A co stim hodláš dělat, nějaký rendery nebo že by animace??

PS: nemělo by tohle být spíš v Rozpracovaných projektech?? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 10, 2006 8:59 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Kareem píše:
Jak to město bude asi velký? A co stim hodláš dělat, nějaký rendery nebo že by animace??


Bude to do RPG hry. Je to hned v prvom prispevku ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 10, 2006 10:53 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Jop, díky. Já blb si toho nevšiml. RPG hra? tak to se už těším :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 11, 2006 12:13 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
no v rozpracovanych by to byt melo.. ale ja to hodlam dokoncit :) a tak sem to dal do dokoncenych kde bude videt prubeh.. aby to potom admini nemuseli prehazovat.. pocitam ze to do 3-4 mesicu dodelam v zakladni lowpoly verzi potom zacneme delat na detailech.. ruzny tramy.. sutry.. studny.. lavicky.. pak se do toho pridelaj stromy.. rozcelni se mesto na kousky a nakonec - normal mapa.. doufam ze se do tech 4 mesicu vejdu.. Ps : mesto bude jeste tak 3-4x vetsi.. jeste tam bude obytna cast.. a nejakej prutok reky mestem.. kterej se bude vlevat do more.. jinak most nad rekou vede do hradu kterej bude naproti mestu na ostruvku pred mestem do more.. aby ho tam chranil.. pak pocitam jeste s nakyma vezma pro zapalovani ohne (viz. Pan Prstenu :D) do mesta bude okolo 2 az 3 vchodu.. z toho 1 hlavni brana..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 11, 2006 10:50 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 17, 2006 1:16 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Zlín
Jen abyste tu hru vůbec dodělali a taky na nějakém enginu rozjeli...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 11, 2006 7:16 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Dalsi pokrok, hlavne v casti pristavu, tady to je : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25151.jpg , http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25150.jpg , http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25148.jpg , http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25147.jpg , http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25146.jpg :)
Ps : Nu, engine uz je.. az bude v trochu reprezentativnejsim stavu tak vam ho ukazu. A jinak pevne doufam, ze to dodelame :).. i kdyz to asi kazdy kdo ma projekt, ale ja jsem z tech co to mysli vazne... vazne ! ;P
_
[ Upraveno 12.11 ] - (aF), prave jsem dodelal branu a cast hradeb :) (mrize maju improvizovanou texturu.. ma byt zelezna tahle je kamenna :D)
http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25156.jpg , http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25157.jpg , http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25158.jpg ..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 12, 2006 8:56 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Super, super, vyzera to vyborne! :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 12, 2006 9:00 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Diky, kdyz uz sem tady : prave delam na stredoveky lodi "Galleon" hned jak ji dodelam, novy screen mola : http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25170.jpg)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Galleon
PříspěvekNapsal: sob lis 18, 2006 1:07 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
// 15.11 - Galleon
http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25180.jpg , http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25181.jpg , http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25182.jpg , http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25183.jpg , http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25184.jpg tak sem zapracoval na lodce, predni trup jeste trosku vyladim jinak ho uz necham :) na ty podelne facy namapuju potom prkna a tak, na tom vyklenku vepredu potom prijde predni klenba a zachyceni predni plachty.. :P

//18.11 -Galleon :
nemam ted moc pristup k PC proto neni zadny velky pokrok :
screen (omlouvam se za cerny okraj a tak dale.. je to narychlo - 1600x1200)
http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25212.jpg (dodatecne screeny : http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25211.jpg , http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25210.jpg , http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25209.jpg , http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25208.jpg , http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25207.jpg , http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25206.jpg ...)
"Vecerni Update" (19.11. 1:27) http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25222.jpg , http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25218.jpg .. ted se vrhnu na plachty a pak na podpalubi kapitanska kajuta uz je hotova :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 19, 2006 6:01 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
No vyzera ze ta lod ma dost trianglov, imho by sa dali na viacerých miestach ubrat, hlavne na zahyboch a na castiach nachadzajucich sa pod vodou (skus, ze čo by s tym spravil modifikator decimate). Vyzera to tak že engine v ktorom to robite je dost dobry, koľko planujete ze bude mat trojuholnikov finálna scena, ak sa smiem spýtat? :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 19, 2006 7:28 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
pockat to bude jako hra? nebo nejaky big render? :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 19, 2006 8:02 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
jakej engine pouzivate? :shock: :shock: :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 19, 2006 8:40 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 17, 2006 1:16 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Zlín
batwin píše:
jakej engine pouzivate? :shock: :shock: :shock:

Už to tady Af psal, bude to jejich vlastní engine.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 20, 2006 10:50 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
No jak to bude se scenou uz tak priblize vim.. asi 100.000 i s utesem a stromama u pobrezi, engine mame ale zatim jen zaklady.. ted kdyz je plne optimalizovanej a nema nic od nikoho jinyho (kopirovany a copy-rightovany kod od jinych vyvojaru kterej byl free a nesmi se pouzit komercne- I kdyz my to hodlame dat zadarmo tak radsi budeme mit svuj kod..) tak se zacne poradne vyvijet, pak snad naverbujeme naky programatory a jeste par grafiku a zacnem modelovat fantasy svet spolu s charakterama, vecma, zbranema, lodma atp.. lod ma hodne tris ponevadz tam hodlam dat normal mapu z "mid-poly" modelu a potom jeste na cely model pouzit relativne malou texturu 1024x512.. potom asi udelam jeste 1 LOD s takovejma 1000-1200 tris.. a jese normal model s min tris.. btw lod ma zatim i s kajutou cca 2750 tris jeste hodlam udelat podpalubi a se vsema delama 20 lidma na palube a nabytkem pocitam s 15.000 tris.. snad to jeste nejak srazim.. a taky LOD, mip mapy a tak tomu pomohou.. takze na dalku treba 40 metru bude mit Galleona s lidma asi 5.000 tris, doufejme :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 02, 2007 1:12 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tak po dlouhe dobe zase neco, mlyn a par domku ve stejnem stylu (ten uplne vlevo jeste nevim, ten vedle nej bude ubytovna, a ten uplne vpravo bude hospa :P) meli by pak pasovat do Asorinis ; // to blby mesto, uz sakra ;] ... http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25851.jpg , http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25852.jpg , http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25853.jpg , http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25854.jpg , http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25855.jpg a nakonec domky : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25835.jpg


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz