Pred časom som to začal proramovať.
Je funkčné ovládanie lietadla.
Strelba.
Nepriateľské tanky.
Budovy.
Kolízie medzi objektami. Je to mix nástrojov irrlicht a irrPhysX.
Teraz pracujem na načítavaní levelov, objektov a ich vlastností zo súborov.
Zatiaľ funkčné načítanie levelu, budov, tankov, hlavného lietadla.
Niekedy tiež spravím skript pre export levelu z blendru, ktorý chcem využiť ako level editor.
Tiež bude editor pre objekty. Nebude sa exportovať mesh, ale len informácie o lietadle,
ako napríklad jeho odolnosť voči streľbe, kadencia, umiestnenie kanónov...
Celé to chcem postaviť na súboroch, ktoré budú obsahovať kompletné nastavenia.
Tým pádom sa budú môcť pridávať nové lietadlá, vozidlá a tak, prepísaním pár riadkov v súbore, alebo vytvorenie nového.
pr.
toto sú údaje pre vozidlo
Kód:
mesh=Data/vozidla/voz.3ds
bbox=Data/vozidla/voz_bbox.3ds
textura=Data/Textures/voz.jpg
xtex=Data/Textures/vozx.jpg
dosah=500
kadencia=0.6
zivot=1
a toto pre level
Kód:
mesh=Data/Levels/level1.3ds
textura=Data/Textures/level1.jpg
textura_detail=Data/Textures/detailmap3.jpg
Lietadlo=Data/Lietadla/lietadlo.txt -500 400 -500
vozidlo=Data/vozidla/voz.txt 0 80 0
vozidlo=Data/vozidla/voz.txt -50 80 -70
vozidlo=Data/vozidla/voz.txt 400 100 400
vozidlo=Data/vozidla/voz.txt 300 100 -200
budova=Data/Budovy/budova.txt -34 53 4
budova=Data/Budovy/budova.txt 300 16 53
budova=Data/Budovy/hrad.txt 41 40 405
Toto je zatiaľ pracovná verzia.