Právě je sob lis 30, 2024 5:20 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Experimenty a Testy
PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 4:44 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Založil jsem si takovej thread,kam časem budu postovat svoje experimenty a testy z Blenderu...

Prvním postem je můj pokus o hi-poly pneumatiku...

Model
Obrázek

Wire
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 5:03 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 9:39 pm
Příspěvky: 153
nechces spravit nejaky tutorial na tu pneumatiku :) hodil by sa mi taketo este veci modelovat velmi neviem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 5:22 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
pneumatika hezka :) jen se mi z toho highpoly jezi vlasy ;P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 6:00 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
montana píše:
nechces spravit nejaky tutorial na tu pneumatiku :) hodil by sa mi taketo este veci modelovat velmi neviem.

Zkus nejnovější BlenderArt, tam tutorial byl. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 6:09 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 9:39 pm
Příspěvky: 153
lenze su po anglicky :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 6:21 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 30, 2005 8:38 pm
Příspěvky: 401
Bydliště: Rakovník
Takle hodně poligonové modely jsou podlemě Å¡patné.Když je jich víc pohromadě nedá se pomalu v blenderu pracovat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 6:21 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Není to nic složitého...našel jsem si na netu texturu vzorku... Obrázek

Tu jsem "obkreslil",dezén mírně zaoblil (kraje),několikrát výsledek rozkopíroval a spojil,tím jsem si zhotovil pás se vzorkem pneumatiky...
Pak už jen stačí ten pás orotovat Shift+W a proces je hotový...pak stačí už jen mírně doladit (v mém případě subsurf+subdivide) a nastavit materiály...
Není to úplně podrobný návod...možná časem ten postup popíšu podrobněji...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 6:23 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Chrizofilax píše:
Takle hodně poligonové modely jsou podlemě špatné.Když je jich víc pohromadě nedá se pomalu v blenderu pracovat.


No proto máš v blenderu k dispozici layery...popř. scény,ale s těma pracovat moc neumim...

Jinak celá pneumatika má kolem 30k poly...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 6:24 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 30, 2005 8:38 pm
Příspěvky: 401
Bydliště: Rakovník
Podle mě s texturou si dáš mín práce než s takovým modelem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 6:37 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Chrizofilax píše:
Podle mě s texturou si dáš mín práce než s takovým modelem


To je sice pravda...ikdyž bump mapa by v detailju vypada asi hrozně...spíš by se na to dalo použít displace mapa...
Každopádně mě nešlo o to,jak otexturovat model,aby vypadal jako pneumatika,ale zkusit si to vymodelovat...to se nikdy neztratí...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 7:10 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
znas normal mapy ? :) bump mapy uz vysli z mody, ted tu sou parallaxa normal :) stejne nemam rad moc high poly modely.. nelibi se mi to.. i kdyz do filmu a tak je to vetsinou potreba.. ale lowpoly je proste moje..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 7:20 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Myslim, ze vzdy jde o to, kde bude vysledny model pouzit. Pokud ustrednim motivem sceny bude pneumatika (treba na reklamu), tak urcite stoji za to si s modelem pohrat. Pokud bude tu gumu davat na auto, tak bych pouziti normal textury zvazil. A pokud se objevi to auto v animaci, tak bych ani nevahal. Vse je to puvodni myslence a ta vysla od Genoma. Veskera polemika je tak o nicem
Me se model libi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 7:24 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Pitris ma pravdu.
Hele Pitris me to neda se nezeptat jak si prisel na prezdivku jako Pitris .. me se libi ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 7:28 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Af píše:
Pitris ma pravdu.
Hele Pitris me to neda se nezeptat jak si prisel na prezdivku jako Pitris .. me se libi ;)

Jmenuji se Petr a nekteri kamaradi mi rikaji proste Pitris... Toz tak. :D Nepamatuji si jiz, kdo s tim prisel prvni. :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 8:44 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Genom píše:
Pak už jen stačí ten pás orotovat Shift+W a proces je hotový...


Celý ten mikro tutoriál jsem pobral. Jen nwm co je to "orotovat" a k čemu tato zkratka slouží, kde má využití ... BTW kdybych nebyl tak líný, tak kouknu do B.A.magazinu :wink: tak sry


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz