Právě je pát lis 01, 2024 8:33 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 02, 2007 1:39 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
pěkné, ale za to hrázděné zdivo by jsi zasloužil skřipec :wink: :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 02, 2007 2:28 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
:P nevim jak to myslis, ja se v tom az tak nevyznam :P co je na tom spatne (ty vrtule u mlynu snad ani neberte vazne jeste je chci naklonit a dat na ne jinou texturu)
Edit : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25835.jpg za tohle zdivo ? co je na nem tak spatne.. ja to udelal aby to slo pak i k te strese..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 02, 2007 2:32 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
tím myslím ty trámy ve zdi .... nejdřív se postavila dřevěná konstrukce a pak teprve se vyzdila zeď ( vyplnila prostor mezi trámy ) ....jenomže tobě ty trámy přerušují okna atd ... prostě by to brzo spadlo :wink:, nebo přesněji ... nejdřív by se nedaly otvírat okna ...

Edit: dlužím tady někomu něco o japonské architektuře, tak s tím ti postnu něco o hrázděném zdivu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 04, 2007 1:36 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25872.jpg http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25873.jpg http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25874.jpg http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25875.jpg http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25876.jpg http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25877.jpg http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25878.jpg http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25879.jpg :) dodelal sem mlyn i zevnitr.. nevim.. ty tramy uz predelavat nemuzu aspon ne jako texturu znicilo by se mi toho spoustu na vsech 3 modelech a predelavat to by bylo hodne narocne.. udelam to i hezcim zpusobem udelam tam tramy jako novy objekty a dam na ne prislusnou texturu :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 04, 2007 8:21 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Nevím, s tím hrázděným zdivem bych si to ještě rozmyslel, protože ti jdou šikmé trámy i přes roh. Ale mě by zajímalo, jak jsi dořešil loď. Máš ji hotovou? :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 05, 2007 12:00 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
No jak rikam, s tim zdivem to opravim. To mam hned, jen tam hodim par objektu jako tramy dreva a ty to zrejme vyresi. S lodi je to v pohodke.. uz ji mam i zevnitr (na hrubo) ja mam totiz multi-tasking :) delam na 3 vecech najednou.. domy uz skoro mam mlyn sem dodelal.. a ted jdu na tu lod :) tak snad behem 4 dnu neco postnu.


Naposledy upravil Alfisko dne stř úno 14, 2007 5:12 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 10:10 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Lodka, tak sice to nebylo po 4 dnech ale aspon to bylo :)
velke : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/25/25983.jpg textura 1024x1024 RGB ; Je to silnejsi WIP.. zatim je hotovej pouze bok a trocha vnitrku.. lod bude pak mit balisty misto del (fantasy)
render mlyna se svetlama : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26041.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 27, 2007 10:01 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
high Elf sword - lowpoly

textura diffuse,normal : 1024x256 // (bohuzel tam mam jeste volne misto asi 512x128 nevim na co to pouzit)
cca 1100 trianglov
( wire + textura : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26102.jpg )
(wire + nic :) : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26103.jpg )


Obrázek
vetsi rozliseni : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26101.jpg


pak tu mam render drevenych prken s normal mapou (512x256 diff + nor) : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26090.jpg , http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26072.jpg
(sice nic super ale je to proste potreba)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2007 1:05 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Vyvíja sa to velmi slubne. Nemáš aspon približný termín, kedy by si to chcel dokončiť? Prečo to máš v dokončených projektoch?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2007 9:19 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
V dokoncenych je to zkratka proto, ze to hodlam dokoncit a tak uz kvuli tomuhle sem to dal do dokoncenych.. jeste k tomu vetsina praci co sem davam uz jakoby je dokoncena (samosebou jen tie jednotlive objekty)..
termin vydani si radsi nedovoluju urcit. Mohli bychom to vydat jako "tech demo" enginu klidanko hned, ale koho by bavilo jezdit kamerou po castecnym modelu mesta a par planek dreva s normal mapou, ale hned jak bude nejake vid. tak to sem hodim link :)

btw: mozna vydame "tech demo" pod windows a linux treba za 2 mesice kdy uz snad :lol: bude v enginu tangent space normal mapy, a hlavne fyzika at si tam muzete hrat s boxama :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 02, 2007 1:27 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
bukva píše:
Tak bych se chtěl zeptat, jestli ty používáš nějakej systém (třeba nějakej script nebo tak), nebo to děláš jak radí tutorialy poněkud "archaickým" rozdělováním modelů do několika objektů.

Nevim jestli to tu uz nekdo resil, nechtelo se mi to cele podrobne cist, takze to mozna opakuju, ale nikde jsem to nezahlidnul.
Perfektni nahrada za smoothing groops je tohle: http://wiki.blender.org/index.php/Manual/EdgeSplit_Modifier.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 02, 2007 9:43 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
sword (nemate zadny napady na jmeno mece, ne zadny copyrightovany)
cca 1100 tris
textura diffuse,normal : 512x256 RGB

// nevim jak sem to udelal ale hrozne moc se mi libi normal mapa rukojeti (to modry) neni to normal mapa v highpoly modelu, ale vygenerovana z diffuse mapy, jen sem trochu poupravil generovany obr. //

Obrázek
vetsi rozliseni : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26120.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 03, 2007 11:00 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 25, 2004 3:04 pm
Příspěvky: 113
Bydliště: nedaleko Prahy
screenshoty vypadaj velkolepe, na tenhle projekt se opravdu tesim. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 03, 2007 12:07 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 16, 2005 7:31 pm
Příspěvky: 408
pěkný moc

a ten meč by se mohl jmenovat Držkobijec :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 10, 2007 9:10 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26177.jpg

Cast hradby mesta zevnitr (vsimnete si hlavne tech oken ty tam jsou jen pro lucistniky taky pro krasu a proto ze dovnitr by tim nikdo nevlez mozna ven.. protoze za tim bude velky utes.. ted to modeluju)


Naposledy upravil Alfisko dne sob bře 10, 2007 9:38 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz