Právě je ned lis 24, 2024 3:43 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 1:31 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
Kulik píše:
Nevim na co je tohle narazka, ale pokud se jedna o pocty trianglu, ten drak ma cca 3400 trianglu, to neni na dnesnich GPU problem. Je celkem jedno jestli ma model 1000 trianglu nebo 3000 trianglu. Problem je pokud chce clovek renderovat 1000 ruznych objektu, kde kazdy objekt ma treba 10 trianglu. Tam nezvlada CPU, kdyz uz se data dostanou na GPU, tak neni problem renderovat treba 1 batch s pul milionem trianglu se slusnym FPS.
´

no to jo,ale treba v blender game enginu bys hru z takovejch modelu udelat rozhodne nemoh(teda klidne jo,jen by fps bylo treba 1),tam kdyz se ti najedou renderuje vic nez 4000 trianglu a jeste k tomu bezej nejaky scripty ,sou tam textury a svetla tak uz to nejde plynule(samozrejme zalezi i na spouste jinejch veci nez jen poctu trianglu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 1:34 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Tak tomuhle projektu držím palce... Vypadá to fakt fantasticky..Btw: textury kreslite od píky nebo si pomáháte googlem?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 1:36 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Mě už se to pomalu taky začíná líbit, máte opravdu výdrž.
Ten drak se povedl. :bigups:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 1:59 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
no na textury pomaha predevsim mr.google ale beru je jen z free zdroju tak napriklad hlavni textura Rocvalley (posledni screeny) vypada takhle : http://cgtextures.com/getfile.php/235/l ... d62539e660
na architekturu je http://www.cgtextures.com a http://mayang.com/textures vazne nejlepsi.. i to, ze za to nic nechteji je skvely..
nejaky si i fotim, treba textura "chodniku" na tom moste, ta je z jedny polsky prehrady a je focena mobilem SE K800i (3.15 mpix)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 6:29 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
N cgtextures mas jenom 50mb free, ale cim to ze na me to nefunguje ? :) A mayang je tez dost dobrý


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 7:12 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
asi menis IP adresu.. no je to 50 mb na jeden den takze bych rek ze to maji akorat a dobre osefovany.. ja sem jeste nikdy vic mista nepotreboval - to ti vystaci treba na 100 normalnich velkych obrazku u nich.. proste kvota no..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 7:52 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Newím vod tý doby co jsem nainstalil IE7 uz me to neubíra a mam furt 0/50


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 8:16 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
no tak treba se ti to akorat nepise, jednou uvidis ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 8:20 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
To je blbost.psalo by to... no já si nestezuju :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 10:30 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
sem lama... ALE... proc tam mate vsude tolik trojuhelniku? nebo to je JENOM z trianglu? vsude je vsichni proklinaji ;D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 11:10 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Vsichni je proklinaji protoze se s nima dava spatne subsurf (spatne vypada).. tak proto - ale ve hre subsurf nebude tak proto je tam mame, a jinak hadej z ceho se v realu sklada face - 2 triangly ale aby se s tim lepe pracovalo tak to vypada jako obdelnik.. tak proto
ale me triangly nevadej davam je rad, mam pak lepsi prehled..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 9:58 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Triangli su do hry lepsie, neviem preco, asi preto ze ked tam je quad, tak ho aj tak rozdeli na 2 triangli.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 2:04 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
zgerbiak to odhad, a ma pravdu, stejne kdyz pak vemete exporter a vyexportujete to tak to bude vsechno z traignlu, a proto je lepsi z hodne nepravidelnych facu delat 2 triangly ponevadz jinak se vam to muze pak spatne vyexportovat a ty triangly budou obracene a budou delat osklivy veci..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 6:26 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 01, 2006 2:42 pm
Příspěvky: 39
Sagi píše:
sem lama... ALE... proc tam mate vsude tolik trojuhelniku? nebo to je JENOM z trianglu? vsude je vsichni proklinaji ;D


V podstate zadna dnesni graficka karta (resp GPU) neumi nativne quads, i kdyz v OpenGL renderujes quads (GL_QUADS), tak to driver prevede kazdy quad jednoduse na 2 triangly, takze zadna vykonova vyhoda tam neni. Lepsi je rovnou ulozit model s vertex bufferem prevedenym na triangly a pak optimalizovat vertex cache. Samozrejme quads maji take sve misto, ale tim, ze v OpenGL nejde (rozumej rychle to nejde) renderovat 2 ruzne typy v jenom batchi (glDrawArrays), tak se quady stejne prevadeji vetsinou uz v exporteru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 7:17 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
Kulik píše:
V podstate zadna dnesni graficka karta (resp GPU) neumi nativne quads, i kdyz v OpenGL renderujes quads (GL_QUADS), tak to driver prevede kazdy quad jednoduse na 2 triangly, takze zadna vykonova vyhoda tam neni.


Napadlo ma, ak nepouzivas vertex arrays a chces vykreslit stvoruholnik, s GL_QUADS mas 4 volania glVetrex3f, s GL_TRIANGLES ich mas 6.. Aby sa to ale nejak prejavilo za pouzitia vertex array, to by asi musela byt zla implementacia OpenGL..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz