Yellowzelo píše:
Af: Tym spestrením som myslel najmä popadané skaly na chodník, múry a tak... V múroch by som urobil praskliny, na zemi chýbajúce kocky, atd. Na mna to posobí trochu streilne, ako keby to nebolo vystavené vplyvom prostredia... Hej, už so si všimol, nejake prasklinky na drevách, ale imho by to chcelo niečo výraznejšie (spadnútý most, neprechodná cesta - hráč to musí obísť po skalách, a tak).
Takisto mi na textúrach trochu chýba umelý svetelný model (to však nie je až také podstatné, ked budete používať nejake dokonalejsie shadery (pixel shader) alebo shadow mapy.
Uvedomujem si, že keď musíš setriť na textúrach, a jednu texturu musíš namapovať na viacero miest, nie je to až také jednoduché, v podstate sa to ani nedá (sám mám s tým skúsenosti
).
snad tam jeste neco dodelam.. jinak se snazim co nejvic udelat aby na tom bylo videt jak pusobi cas. snad to bude na nejakem jinem screeny lip videt //////
ale imho by to chcelo niečo výraznejšie (spadnútý most, neprechodná cesta - hráč to musí obísť po skalách, a tak).
// tohle tam asi nebude ponevadz v tom mestu se porad zije, nebude to zadne zapomenute mesto.. takze maximalne nejake planky oprene o zdi u nejakeho domu.. takovej ten bordel od "NPCcek"
na texturach sice setrit musim ale poradne stiny na ne nedavam kvuli tomu, ze za :
1. na to bude normal mapa na to stinovani textur..
2. potom kdyz k nim das treba pochoden tak by to blblo tim, ze i kdyz si jakoby ve hre posvitis, tak tam bude porad cerno.. a to je prece blby.. kdyz si nekam posvitis tak mas videt, ne ?..
3. pixel shadery mit budeme, a shadow mapping taky..
Jinak diky za tipy, rad vidim kdyz se nekdo kouka i na prasklinky a takovy detaily, ktery muzes poradne najit jen soustredenym pohledem