Právě je ned pro 01, 2024 8:30 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: počet polygonů
PříspěvekNapsal: čtv dub 12, 2007 11:48 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 29, 2007 11:20 pm
Příspěvky: 29
Občas sem nekdo píše koik že má jeho scéna polygonů . Zajímalo by mě teda jak zjistím kolik jich má moje scéna. thx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 12, 2007 12:35 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Polygon je FAce. Hore je fa:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 12, 2007 12:37 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
pedu píše:
Polygon je FAce. Hore je fa:


polygon je face? :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 12, 2007 12:50 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Sagi: V cem je problem? :roll:


Naposledy upravil Pitris dne čtv dub 12, 2007 1:32 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 12, 2007 1:27 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
polygon je neco jako face, myslim ze v blenderu se polygonu rika Fgon.. ale nejak se v tom poradne nevyznam.. v blenderu je vsechno face.. triangle, face, Fgon... vsechno se v pravo nahore pocita jako FACE.. musis byt v edit modu toho daneho meshe abys to zjistil.. jebo bud jen v object modu a uvidis kolko ma facu vpravo nahore.. hledej melo by tam byt asi - faces : **cislo**


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 12, 2007 1:44 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Pokial viem, tak polygon je face a moze byť tvoreny tromi (triangle) a styroma (quad) vertexmi. FGon je iba združenie viacerých facov...

V napr. maxku sa pomenovanie face nepouziva, namiesto toho sa to vola polygon a moze to byt aj plocha, ktora vznikne spojenim napr. aj siestich vertexov.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 12, 2007 4:53 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 12, 2007 7:23 pm
Příspěvky: 120
Bydliště: Červený Kostec
Chtěl bych se omluvit za svoji neznalost blendru ale jsem spíše samouk. Chtěl jsem se teda zteptat co je to ten: Polygon face triangle
Jsou to vertexi? asi ne co?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 12, 2007 6:55 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Polygon face triangle: trojuhelnikova plocha -3 vertexy, 3 edges
vertex je bod a je zakladni stavebni jednotkou meshe. Jednotlive vertexy lze spojovat hranama (edge) a plochama (face)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 13, 2007 12:00 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 28, 2005 8:16 pm
Příspěvky: 31
problem je ale tohle
Obrázek
- je to jeden face mezi 4 vertexi, které nejsou v rovině, ale render si to vyloží jako 2 polygony :lol: Včíl mudruj!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 13, 2007 4:08 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Stačí se podívat do wiki,cože to ten polygon je...
http://en.wikipedia.org/wiki/Polygon

Je to prostě plocha (face) ohraničená hranami (edge)...ať už se jedná o triangly, plany a nebo n-gony...

bloud - je to jeden polygon,ale jelikož je deformovanej,render ho zobrazil složenej ze dvou trojúhelníků...matematicky to ani jinak jednodušejc zobrazit nejde...aplikuj smooth a bude to zase jedna plocha...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 13, 2007 5:17 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 28, 2005 8:16 pm
Příspěvky: 31
no tak trojúhelník je snad taky polygon (rozuměj mnohoúhelník- i když tři není mnoho).

myslel jsem to píš jako- "pozor na to!" nebo něco podobnýho :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 13, 2007 5:29 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
bloud píše:
no tak trojúhelník je snad taky polygon (rozuměj mnohoúhelník- i když tři není mnoho).

myslel jsem to píš jako- "pozor na to!" nebo něco podobnýho :wink:


Já ti rozumím,ale jak jsem psal...polygon je ohraničená plocha hranami,ať už se jedná o trojúhelník,nebo f-gon...(v edit modu)...to jak se zobrazí v solid modu,nebo v renderu je jiná...pětiúhelník se ti taky může zobrazit v solid modu/renderu jako čtverec a trojúhelník,nebo jako tři trojúhelníky...ale pořád je to jeden polygon tvořen několika body...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz