xeonix: ne, to jsem nepsal, ptal ses, co má na co vliv a já ti to napsal. Nedá se jednoduše takhle říct, co ti nejvíc pomůže, záleží, jaké scény počítáš. Těch 512MB sice dneska není žádný zázrak, ale pokud děláš např. scény, které jsou náročné spíš třeba raytracingem, než množstvím a rozlišením textur a počtem polygonů, tak ti paměť moc nepomůže a potřebuješ spíš silnější procesor.
Prostě záleží na tom, co od toho chceš. Paměť je pro práci s Blenderem méně podstatná, než procesor a grafika, pokud ti Blender vyloženě nepadá na hubu, když ta paměť při renderu přeteče.
To v menší míře procesor v mém první postu bylo myšleno, že má při editaci menší vliv než grafika, ale rozhodně je důležitý a to dost.
Paměť je nejlevnější, pokud máš prachy, kup spíš procesor nebo grafiku, paměť můžeš poladit později, na ten 1GB,který je tak optimální, upgraduješ celkem lacino.
|