Právě je sob lis 23, 2024 11:43 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 14, 2007 4:59 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Kulik píše:
Dlaha píše:
no chtěl bych se zeptat muzete uz treba zapnout hru a chodit po nejakem malem meste????(jen treba chodit???)


To je mozne uz velmi dlouho, dokonce jsou natocena videa, kde se chodi po meste se zapnutym postprocessem.


pokud bychom brali chozeni i jako letani :) ale to je lehke udelat aby se muselo chodit a ne letat po meste..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 15, 2007 9:38 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 14, 2006 1:36 pm
Příspěvky: 264
Bydliště: Nalžovské Hory
Tak jsem udělal pár člunů... tady verze pro 5 lidí... :wink:

Obrázek


http://nhmaniaci.wz.cz/clun0077.jpg stejná verze ale jinej pohled

ještě mám modelově hotovou 1 a 3 místnou verzi ale je třeba překopat texturu, takže zase jindy... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 15, 2007 9:43 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tady jsou chobicky z hradu Rocvalley od Vybiho, vecer 16.6 sem hodim novejsi verzi :
Obrázek Concept art : http://tenuity3d.com/media/unnamed-rpg/ ... mage_large
neprehlidnete stanleyho prispevek..
btw : v nejblizsich dnech sem hodim novinku z mesta - pristav ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 16, 2007 5:20 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
all : mad. je takovy kamarad co rad dela lowpoly organiku (no teda nedela ji rad, ale dela ji dobre) ; pracuje v maxu, prisel se na nas podivat
mad. : ukaz neco ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 17, 2007 2:13 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
update
www.vice01a.tym.cz/interier1.jpg
www.vice01a.tym.cz/interier2.jpg
www.vice01a.tym.cz/interier3.jpg
www.vice01a.tym.cz/interier4.jpg
linky se pozdeji zmeni


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 20, 2007 10:10 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
mad. píše:
vic poly na obly tvary takhle to je strasne hranaty!! a svicnum by taky nezackodilo vic detailu :wink:


Ja to taky porad rikal, ale ver mi, ze ve hre si toho 95% lidi nevsimne.. tam koukas na jiny veci.. a vsechno to osvetleni v tehle temnejch chodbach to spravi.. to vazne nebude videt
svicny se snad jeste doupravi.. ale vidim to jen na posunuti par vertexu pro nepravidelnost.. aby to vypadlao jako vosk.. to by melo stacit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 20, 2007 10:27 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
klidne predelam, sem zvyklej na low poly do GB, nemuzu za to :) a o nerovnosti a nepravidelnost se postaram az nakonec, zatim si nechavam jednotlivy prvky tak jak sou, abych je mohl jednoduse spojovat a vyuzivat dal...od pristiho tydne by na to melo byt mnohem vic casu, tedka jeste nejaky posledni vykriky ve skole... :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 29, 2007 9:25 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Novinky :
http://tenuity3d.com/media/unnamed-rpg/ ... s/ship.jpg
http://tenuity3d.com/media/unnamed-rpg/ ... ristav.jpg -> 5000x960 ; 1 mb


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 30, 2007 3:01 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Super! :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 02, 2007 1:55 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 31, 2005 11:35 am
Příspěvky: 271
No vypadá to pěkně. RPGčka já miluju a jestli budete pokračovat tak dál, tak to bude supr. Přeju hodně zdaru modelářůma grafikům,aby udrželi kvalitu..jsem zvědavý až budete dělat charakterý:-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 02, 2007 2:33 pm 
jj, na charaktery jsem taky moc zvedavy... ukazte nejake ;)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 02, 2007 3:15 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
kurator píše:
No vypadá to pěkně. RPGčka já miluju a jestli budete pokračovat tak dál, tak to bude supr. Přeju hodně zdaru modelářůma grafikům,aby udrželi kvalitu..jsem zvědavý až budete dělat charakterý:-)

jj. Ty to dokáží i potopit . 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 02, 2007 9:12 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 01, 2006 2:42 pm
Příspěvky: 39
Ted mame prace nad hlavu, abychom rozjeli pohyb po svete multithreaded (neceka se na loading, plynule se loadujou dalsi lokality), tak dejte pokoj s charakterama. Ale to je problem spis grafiku, protoze rozchodit skeletalni animace neni az takovej problem.

Na konci mesice chceme vydat hratelne demo hry 8) Tak drzte palce. A pokud by se nasel programator, co by chtel pomoct, tak at me kontaktuje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 03, 2007 10:06 am 
rozchodit je mozna neni problem (zvlaste z programatorskeho hlediska) ale udelat dobre postavy a navic dobre vypadajici animaci neni jen tak ;)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2007 1:03 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 9:24 pm
Příspěvky: 71
Tak dělám pouštní město
Crám:
http://www.tenuity3d.com/media/unnamed-rpg/work-in-progress-models/ch1.jpg/image_view_fullscreen
Město:
http://www.tenuity3d.com/media/unnamed-rpg/work-in-progress-models/Nadir.jpg/image_view_fullscreen


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz