Právě je pon lis 25, 2024 8:49 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 12, 2007 9:07 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Af píše:
material tohodle auta bych nazval : nejrealnejsi material auta co tu kdy byl (neberu v uvahu spinu..)


Ha co sem videl bumpkinuv novej matros BMWcka, tak ti vytre zrak :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2007 1:32 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
Af píše:
material tohodle auta bych nazval : nejrealnejsi material auta co tu kdy byl (neberu v uvahu spinu..)

Takhle zelene (osobni/nezavodni) auto jsem v zivote nevidel :D. Proste mi to pripada moc syte/vyrvane. Navic kdyz pohledas obrazky skodovky tak nic podobneho na sobe nema ani kdyz je nova (vypada to jako metaliza).
...btw mozna to vsechno vidim blbe kvuli lcdcku :D, ale spis pochybuju.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2007 12:49 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
nejde mi o to jake to je auto.. ale jako metaliza to vypada to jo.. me jde dost o ten matros, zda se mi, ze docela dobre odrazi.. a kdyz se trochu zaspini tak to bude super
jo a trochu sraz odrazivost, odrazi se to na skodovku az moc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2007 1:24 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
no jde o to ze carpaint ma minimalni spekular :wink: a skoro az nepredstavitelnej miror :wink: at spis pouzije faloff mapu :wink: :wink: tim docili toho ze ta skodovka bude takova omsela jako vybledla kdyz, to pak dobre nasviti tak to tak bude vypadat :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2007 2:58 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 30, 2007 2:56 pm
Příspěvky: 66
Bydliště: Radomyšl
me se moc vybledlej lak nelibi.. ten ma kazdej ale takhle krasnej ne :-) hlavne je to auto na zkousku, chci se pusti do mustanga, tam takovjehle lak bude mit opodstatneni... a nebudete filozofovat jestli muze mit skodovka takovejhel lak.. a mimochodem kamos si nechal na rapida udelat lak za 10papiru a je jeste hezci nez je tenhle :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2007 4:18 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
heh mrkni na todle

Obrázek
Obrázek
Obrázek

tak hned ti na tom uvedu chyby tvyho materialu :wink:
Obrázek

tak ze kdyz mrknu na tvuj obrazek ty skodovky jo vypada to dobre ale carpaint to nejni :wink: fakt ne,

1, carpaint ma minimalni reflexe, skoro nulovy, vsechno to bili jsou jen odrazy fakt,
mrkni na rapida vidis na nem ze by mel nejaky refxe?? ja ne vsechno to jsou jen odrazy
2,faloff mapa, tou se simuluji jako takovy ty bili radoby reflexe
http://www.3dscena.cz/art/3dscena/falloff.html nevim jak to konkretne popsa taky sem to este stale poradne nepochopil :wink:


Obrázek

http://www.lamrug.org/resources/doc/paint.html

a kdyz to vsechno projdes tak by si mel dosahnout s node editorem neceho takoveho
Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2007 6:42 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 4:35 am
Příspěvky: 161
Bydliště: smilovy hory///Praha
Bumpkin píše:
1, carpaint ma minimalni reflexe, skoro nulovy, vsechno to bili jsou jen odrazy fakt,
mrkni na rapida vidis na nem ze by mel nejaky refxe?? ja ne vsechno to jsou jen odrazy


nechci aby to vypadalo jako rejpani nebo tak neco, ale nejsou nahodou reflexe odrazy? protoze pak to co pises nedava smysl, ale me by zajimalo co jsi tim myslel :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2007 6:49 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
white wolf píše:
Bumpkin píše:
1, carpaint ma minimalni reflexe, skoro nulovy, vsechno to bili jsou jen odrazy fakt,
mrkni na rapida vidis na nem ze by mel nejaky refxe?? ja ne vsechno to jsou jen odrazy


nechci aby to vypadalo jako rejpani nebo tak neco, ale nejsou nahodou reflexe odrazy? protoze pak to co pises nedava smysl, ale me by zajimalo co jsi tim myslel :)

Mel na mysli nejspise specularitu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2007 7:00 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
ne rekl jsem to dobre :wink: :wink:

Specularity (Odlesky)
Můj osobní favorit mezi vlastnostmi povrchu. Je ostuda, že tak extrémě důležitá část povrchu je tak často přehlížena. Popravdě bych měla říct, že Colour a Specularity jsou nejdůležitější základní parametry povrchu. Specularita objektu určuje jak lesklý bude a jak se bude světlo na povrchu lámat. S tím, co jsem doteď řekla a maje na paměti, jak lidé a počasí působí na povrch, použijte Specular mapu k zobrazení toho, jak svět na věcech „zanechává značky“. Věci jako čmouhy na oblečení, otisky prstů, vlhkost, leštění, atd., hrají významnou roli v určování, co bude v Specularity mapě obsaženo. Specularita úzce sploupracuje s dalšímy třemi parametry povrchu – Glossiness, Bump a Reflection. Specularita ve spojení s Glossiness určuje, jak se při dopadu světla na povrch odlesk rozšíří nebo jak úzký bude. Objekt s nepatrným rozdílem hodnot Specularity a Glossiness bude mít velice malý odlesk a tak bude vypadat plasticky; kdežto objekt s velkým rozdílem bude rozptylovat světlo na mnohem větší plochu a tak bude vypadat matně, jako třeba povrch kovu(samozdřejmě kromě chromu). Bump pracuje se Specularity ruku v ruce hlavně v částech obektu, kde jsou hodně různé výstupky a podobně. A v závislosti na tom, co povrch je, se Specularita zvýší nebo sníží – například dřevo je lesklejší, je-li hodně vyleštěno, naopak kov může být matnější. Dalším způsobem, jakým pracují Bump a Specularity dohromady jsou škrábance na ploše – škrábance mají tendenci shromažďovat prach a tak se po nějakém čase stávají matnější.

Reflection (Odrazy)
Další krásně sebe-vysvětlující parametr. Reflection určuje, jak reflexní objekt je a jaké oblasti jsou reflexní. Jak bylo zmíněného v odstavci Specularity, Reflection mapa by se měla různit na různých částech povrchu podle toho s čím je v určitých místech propojena. Tento paramet je ale bohužel často přeháněn – ohromné prozrazení, že je objekt CG je často díky faktu, že se při texturování objekt vytváří příliš reflexní. Tím neříkám, že je Reflectivity nepoužívaná vlastnost – v podstatě každý objekt, který je nějakým způsobem osvětlen je také mírně reflexní. Nicméně se nesmí plést s efektem, kdy je povrch objektu mírně obarven obklopující barvou díky odraženému světlu. Tento efekt byste neměli vytvářet pomocí Reflexe, jinak bude objekt vypadat nějak divně. Případ, kdy Reflexe úplně změní vzhled objektu, je při vytváření zrcadla – produkuje perfektní odrazy v místech, kde je čisté a kdy ocel, plast, mnoho tekutin, atd., mají odrazy rozmazané. Mnoho programů má i nabídku Rozmazání pro Reflection – pokud ji máte, tak ji použijte. Rendery konvice apod. jsou často příšerné jen kvůli tomu, že nejsou Odrazy rozmazané.

http://grafika.xf.cz/TUTORIALY_TEXTURY%201.htm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2007 7:02 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
white wolf: este dodatek
nezapomen ze lak se sklada z nekolika vrstev, samotny kov barva a pak lak, lak jedinej lak bude mit speklar :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2007 7:22 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 4:35 am
Příspěvky: 161
Bydliště: smilovy hory///Praha
jj uz to chapu ale psal jsi odrazy, ne odlesky a to je rozdil, takze me to matlo ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2007 7:31 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
white wolf: jo to jo ale to sem napsal spravne, ale nedopsal sem ze to myslim jako vse smyslu ze je to miror :wink: :wink:

hned uvedu priklad, byl si nekdy na vystave?? treba na Brnenskym autosalonu?? jestli jo tak si mohl videt kolik je tam aut a jak jsou nalejskany a jak se na nich ,,odrazi,, (jako na zrcadle nebo na chromu) ale v mensim mire s mensi intenzitou veskery ty svetylka lampy a tak, a kdyby byl tem material hodne spekularmi tak by si videl hodne moc biliho (proste barvu svetla ktera na to auto sviti) a sem tam nejakou barvicku toho auta :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2007 8:00 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
no ono ve skutecnosti je to trochu slozitejsi....v realu nic jako specularita neexsituje, to co se jako specular oznacuje a s cim drtiva vetsina softu pracuje jako specularitou je pouze fake...to co vidite v realnym svete jako specularitu("odlesky") je blurnuta reflexe, jenze protoze je obtiznejsi pracovat s pravymi blurovanymi reflexemi, hlavne daleko vypocetne narocnejsimi fyzikalne presnejsimi, tak casto staci simulovat ten "odlesk" pres parametry specularity ale jak rikam, je to v podstate fake


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2007 8:51 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 30, 2007 2:56 pm
Příspěvky: 66
Bydliště: Radomyšl
koukam ze resite samy duchaplny veci... tak jeden render sem zkousel nod editor

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 14, 2007 11:09 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
pekne, ale ta maska, kapota, blatnik nejak k sebe nepasuju a este pridaj harness u specularity a ako shader blinn aby si tu specularitu nemal taku velku(to je to co sa ti snazil bumpkin vysvetlit) :lol:
lebo ked mas mensiu hardness to posobi tak plastovo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz