Právě je sob lis 23, 2024 9:51 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř zář 12, 2007 12:49 am 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 19, 2006 5:01 pm
Příspěvky: 42
Bydliště: Rebešovice
Mám otázku, dá se v Game enginu Blenderu nastavit odslišnost materiálů objektů? Tím teď nemyslím barva, textury, apod., ale to, z čeho je objekt složen. Např. chci-li naanimovat skákající gumový míček, měl by logicky mít odlišné vlastnosti než třeba skákající železná kulička. Tedy v tomto případě lze nějak nastavit odrazivost objektu od podlahy? Atd. atd.

Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 12, 2007 9:26 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
V Material buttons je v paneli Material tlačidlo Dyn - po jeho stlačení sa dajú definovať fyzikálne vlastnosti materiálu - Restitution (pružnosť) a Friction (trenie). Fh force (sila pre "plávanie") v súčasnej verzii Blenderu nefunguje (aspoň myslím).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 12, 2007 10:15 am 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 19, 2006 5:01 pm
Příspěvky: 42
Bydliště: Rebešovice
Ash: Díky moc, přesně toto sem myslel :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz