Právě je sob lis 30, 2024 5:22 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Animovane textury
PříspěvekNapsal: sob zář 29, 2007 7:49 pm 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
Nevitě, někdo kde se da najit nejvic animovanych textur pro blender, třeba plane a na něm přes python vytvořena animace vody ohně a dalších, díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 29, 2007 7:54 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Nesezenes...najdi si video toho ceho chces preved video do gifu a gif si preved do jpegů ktere pak poskladas.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 29, 2007 10:21 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
freekill píše:
Nesezenes...najdi si video toho ceho chces preved video do gifu a gif si preved do jpegů ktere pak poskladas.

Proc tak slozite?
Staci pro texturu (typ Image) vybrat to avicko (nebo jakekoliv video ktere blender podporuje) a ve vlastnostech zakliknout Movie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2007 10:08 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
postolka - toto riesenie v GameBlendru nepôjde.

xeonikx - skus toto, ale to su len videa.
http://www.detonationfilms.com/free_stuff.htm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2007 10:28 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
V GameBlenderi fungujú animované textúry:
1. spojením framov do jednej textúry a následne nastavením animácie textúry (v UV/Image editore, real-time properties) alebo skriptom, ktorý mení UV súradnice
2. použitím pluginu pre video textúry
3. použitím "extrémnych techník" - typu vymieňanie meshí rovnakého vzhľadu s rôznymi textúrami a podobne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2007 10:42 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
zgerbiak píše:
postolka - toto riesenie v GameBlendru nepôjde.

xeonikx - skus toto, ale to su len videa.
http://www.detonationfilms.com/free_stuff.htm

Ooops, zas jsem zabloudil do GameBlender a nevsim si toho :D. Kazdopadne urcite je jednodussi pro prevod na snimky pouzit virtualdub, ktery dokaze primo vytvorit sekvenci jpegu nez prevadet to na gif a pak gif na snimky...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2007 10:56 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
přesně jak radí ASH je podle mě nejlepší metoda udělat si potřebnou animaci v blendeu a vyrenderovat si ju jako určitej počet obrázků.
potom v nějákém 2D editoru ju dat jako filmový pás za sebe a následně ju v blenderu tentkrát game blenderu rozhýbat pomocí scriptu.

Dělal jsem tak i hvězdnou bránu má 40 framů (obrázků) v malém rozliÅ¡ení
http://www.aryasoft.xf.cz/horizont.rar


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz