Právě je ned pro 01, 2024 6:05 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Render neukládá obrázky
PříspěvekNapsal: ned říj 07, 2007 2:05 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Mám problém s renderingem, při animaci je vše v pořádku ale při renderování samostatných obrázků se to sice normálně vyrendruje, ale nic mi to neuloží. (snad kromě blend souboru ( :?: ), který není v tomto případě žádoucí )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 07, 2007 2:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 14, 2006 1:36 pm
Příspěvky: 264
Bydliště: Nalžovské Hory
No zkus zmacknout F3...vyplnit nazev obrazku..a misto kam se to ulozi...takhle to delam ja...jinak fakt nevim...snad ti to pomuze...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 07, 2007 3:50 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Ja to robím cez UV image editor, vyberiem si v okne render result a uložím ho ako image. Alebo si nastav v anime buttons iba jeden frame a budeš ho mať tam kde sa ti ukladajú animácie. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 07, 2007 4:48 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Díky úplně jsem na to (F3) zapomněl, to s tou animací jsem taky zkoušel ale zdálo se mi že výsledný obr.(v porovnání s PrintScreen) má nějak velkou velikost (v kb). A co se týče toho UV/Image editoru tak tam když to uložím tak z toho vznikne soubor s příponou exr, který mi nejde otevřít. Jestli by si byl tak hodný a vysvětlil co s tím. Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 07, 2007 5:00 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
V UVimage editore pri savovaní si dole nastavíš v akom formáte ti má obrázok uložiť. Formát *.exr ti dokáže otvoriť len blender (vlastne neviem či to nedokáte aj náky editor) Jeho výhodou je že si pamätá všetky vyrenderované vrstvy a passy - čo využiješ v composite node editoru. :wink:

Pri anim renderovaní máš velkosť súboru zavislú od toho akú kvalitu máš nastavenú - F10 - záložka format


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 07, 2007 7:38 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Tak dík, to se hned pozná kde je dobrá komunita


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz