Právě je ned lis 24, 2024 1:25 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Interiér
PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 11:13 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
předpotopní verze.

Obrázek
jo nesmím zapomenout zmínit že modely dělal Bumpkin.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 11:49 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Mám pocit že ste akosi prešvihli termín súťaže (interier budúcnosti) :lol:

Pekné farbičky. Zatial to vypadá na dobrú atmošku. Takové teplé kancelárske priestory :lol:
Bumpkin spomínal že to bude super monstrózna kvalita tak sa už teším.

A hned si rýpnem : chýbajú mi tiene na strope od predelovacích priečok :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 12:00 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Já toho bumpa zabiju a on mi nic neřekne že to mám nechat pod pokličkou, protáhnout VRayem a teprve potom vyplavat na povrch. Tomu se říká komunikace.

Počkat nekritizoval jsi světla v Blenderu náhodou v jiném threadu, prostě takhle to je tak nějak nasvícený správně jak to jen v blenderu jde. A ve VRayu by bohatě stačilo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 12:11 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Ja som nevedel že to chceš renderovať vo VRay?
k tým tienom - možno je to modelom, lebo z tohto pohladu neviem ako sú priečky vysoké. Ale ak sú po strop tak mi tam niečo nehraje.
Aby som bol subjektívnejší so svetlami v blenderi si asi nerozumiem iba ja. Ale snád mi nechceš nahovoriť že ty si s nimi spokojný? :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 12:18 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
DonaldX:no původně jsem to chtěl udělat ve VRayi

no mě světla v Blenderu poslouchají ale tím netvrdím že nasvítím všechno jak bych si představoval. ono totiž ve Vrayi se ti o všechno postará GI a VRaySun, což tady bych musel nějak fakovat protože se jedná o internal který GI nemá a kdybych to protáhl přes YafRay tak tam se mi zase to GI nedařilo vyladit tak dobře jak jsem si představoval abych si nasimuloval sluneční světlo. Ale v tom yafu je to možná rukama.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 5:18 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
to je renderovany v internalu? to se mi libi :)
blend s nastavenim svetel by asi nebyl co? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 5:59 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
kdyby Ragnos neodstranil to ozdeleni mistnosti (na strope a na podlaze byli krasny dreveny listy ktery ukazocvali kde ty pricky zacinaj a koncej) :lol: ale tak rekl jsem ze do finalni podoby kecat nebudu :lol:


DonaldX: heh ty taky hned vsechno vybljes :D :D

Ragnos: tak sem se taky musel pochlubit jak pekny/hnusny modely sem udelal a kort kdyz to takovej mastr jako ty vyrenderoval :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 6:09 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
joxer:co chceš tady nastavovat za světla to nevím, prostě dvě světla sluneční světlo simuluje area a to druhé je lamp s dosahem, které simuluje radiositu a osvětluje trochu místnost.

ptáš se po blendu. takže tady máš teda ty údaje

area
energy:0.5
barva:oranžová
ray shadow
square
size:1.0

lamp
v místě dopadu nejvíce světla kousek nad podlahou
energy:1.0
barva:béžová
Sphere
Dist:10.0
No Specular

potom ještě ve world buttons mám expozici exp:0,35 kterou se dá hodně dobře korigovat a zesvětlovat všechny světla zaráz v případě pokud jsi třeba nastavoval světla na špatněm zkalibrovaném monitoru a chceš to nějak napravit hromadně.

sám teďka koukám že má slunce menší intenzitu než nasvícení místnosti ale co už funguje to tak tak proč ne v tomhle případě, ale nebral bych to jako nějaký údaje z kterým by se dalo něco vykoukat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 6:10 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Bumpkin píše:
kdyby Ragnos neodstranil to ozdeleni mistnosti (na strope a na podlaze byli krasny dreveny listy ktery ukazocvali kde ty pricky zacinaj a koncej) :lol: ale tak rekl jsem ze do finalni podoby kecat nebudu :lol:


fakt nevím kam se podělo, fakticky


ps. mrknu po tom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 8:50 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
nový progress

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 13, 2007 10:02 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
ten posledni render je fajn, jen ty baraky v pozadi rusi...ta scena je spis o efektnim designu tak bych si to osobne nedrobil, nejaky tmavy citlivy potlaceny gradient oblohy by tam sedel daleko vic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 13, 2007 10:21 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
ja bych tam ty domy delal.. dokresluji atmosferu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 14, 2007 8:50 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Souhlasim z Blitzem. Dokonce bych sel az tak daleko (viz. jine studie interieru), ze bych nedaval na pozadi ani texturu oblohy a proste bych pohled z oken nechal prepaleny... ale problem bude, ze je to v podvecer...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 14, 2007 10:37 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Domy pryč, přetočit kalendář, vložit do soutěže, vyhrát :D Vypadá to skvěle. (jo a v tom prvnim haprujou stíny, to vám přijdou ty pruhy normální? )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 15, 2007 2:13 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Pozadí tam ruší to je pravda ale chtěl jsem ho tam mít snažil jsem se ho teďka trochu líp zasadit, levá strana se už mi zdá v pořádku ale napravo to zkončilo na kompromisu.

http://www.g-taurus.ic.cz/wipnew/interier_net_3.jpg


Naposledy upravil Ragnos dne pon říj 15, 2007 5:28 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz