Právě je ned pro 01, 2024 6:07 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: UV Bump mapa?
PříspěvekNapsal: čtv říj 25, 2007 1:06 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Ahoj,

je možné použít UV mapovaný obrázek jako bump mapu?A jestli jo, tak jak? zatím jsem to zkoušel přes UV layers nebo channels, nebo jak se to jmenuje,le bezúspěšně. Google mi taky neporadil, i když mám pocit že už jsme ten tutorial někde zahlídl.

díky moc,

lz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 25, 2007 2:05 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
UV mapovanie môžeš použiť podobne, ako procedurálku, len namiesto povedzme clouds dáš image a v [Map Input] namiesto Orco dáš UV.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 25, 2007 3:02 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Takhle jednoduchý to je? Teda..já vůl, a v manuálu sjem to nenašel..díky moc!!

lz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 25, 2007 3:10 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
haluz od kdy je možné namapovat procedurálku na UV? to je nějaká novinka ? nebo jsem si neco tehda spatne zafixoval :-/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 25, 2007 3:18 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Teraz som písal, že obrázok vytvorený pre UV môžem využiť rovnakým spôsobom, ako procedurálku - bez TexFace, ale s využitím vecí, ako Nor, Disp...

Ale na druhej strane je možné aj procedurálku namapovať na UV. Urobím si štandardne unwrap, ale nevytvorím obrázok. Nedám Texface, ale namapujem to na UV.

Použil som to napríklad na listoch tulipánu pomocou wood. Wood je šikmé a rovnobežné. Vhodným UV mapovaním si to však otočím, aby bolo zvislé a aby sa zužovalo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 25, 2007 3:35 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Ragnos: to jsou novinky, co? O tom, že bump UV mapa asi udělat je, sjem tušil,ale tohle.. :shock: UV mapovat procedurálku mě ani ve snu nenapadlo :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 25, 2007 4:40 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
pedu:jo v pohode ale mam za to ze to tehda neslo co jsem to zkousel posledne, ale mozna se pletu fakt nevim ale fakt jsem mel za to ze to nejde. Jde to tedka to vim, mozna se to bude nekdy hodit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 25, 2007 7:19 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Sorry, ja vyučujem počítače ľudí, čo o nich nič nevedia, tak odpustite, na koho som príliš prehnane vysvetľujúci. Deformácia z profesie...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 25, 2007 9:51 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
normalne, das texuru ako image a v texture input das miesto orco UV a vezme ti to normalne koordinaty ake mas nastavene.... a pouzivaj radsej stvorcove mapy...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz