Mám docela problém (a nejen já asi mi vÅ¡ichni). Internal render počÃtá totiž BUMP (v Blenderu NORmal map) dost mizerně. Tak jsem si řÃkal že použiju Yafray.
A také ano ten už počÃtá BUMP mapu OK. Jenže máto háček Yafray neumà zakrýt časti BUMPmapy prostě ji aplikuje na celý objekt. TlačÃtko Stencil na zakrità mapy funguje pouze s intervalem.
Napadajà mě dvě možnosti.
-Exportovat BUMP mapu do UV mapy a pak Yafray bude funfovat i zakrytà mapy. To nenà dobré jelikož se omezà kvalita na texturu exportu.
-Å kemrat u vývojářů Blenderu aby spravily BUMP mapy.
Jelikož třeba NODeditor nefunguje jinde než s intervalem.
NevÃte někdo jak to vyřeÅ¡it?
Já vážně nevÃm proč to nefunguje jak má dokonce mám pocit že jsem to tu kdysi dávno psal.
Přitom procedurálnà textury jsou tak super věc jen kdyby v nich fungovala BUMPmapa
Koukněte na obrázky ten rozdÃl je brutálnÃ. (totožná scéna jen jiný RENDER)