Právě je stř lis 27, 2024 6:15 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Stargate
PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2008 11:26 am 
Offline
..
..

Registrován: pon lis 19, 2007 4:53 pm
Příspěvky: 63
Bydliště: Rokytnice v Orl. horách
Tak začal jsem dělat na dalším obrázku... Je zatím ještě co dodělávat, ale nějakou podobu už to má...

Obrázek

1. Přepracoval jsem úplně vnitřní kruh StarGate.
2. Začal jsem pomalu tvořit vnější část...


Naposledy upravil zdendos dne sob úno 16, 2008 4:01 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2008 11:49 am 
Offline
..
..

Registrován: pon lis 19, 2007 4:53 pm
Příspěvky: 63
Bydliště: Rokytnice v Orl. horách
Jinak taková malá věcná: Jak najdu prusečík dvou edges? Je v blenderu nějaká fce? Nic jsem nenašel a tak jsem si udělal vlastní script.


Kód:
# Autor: Zdenek Koukol, (c) ZDENDOS COMPANY 2008
# ----------------------------------------------
# Fce najde prusecik dvou edges
# Testovano v Blender v 2.44 a 2.45
# Ver: 0.2

import Blender

if (Blender.Get("version") != 244) and (Blender.Get("version") != 245):
   print "Warning: Pro tuto verzi Blenderu nebyl script testovan."

objekty = Blender.Object.GetSelected()
if (len(objekty) != 1):
   print "Error: Vyberte pouze jeden objekt!"
else:
   objekt = objekty[0]
   if objekt.type != "Mesh":
      print "Error: Vyberte objekt typu MESH!"
   else:
      muj_mesh = objekt.getData()
      if Blender.Window.EditMode():
         print "Error: Nesmis byt v editacnim modu!"
      else:
         vybrane_usecky = []
         for usecka in muj_mesh.edges[:]:
            if (usecka.flag & 0x01): vybrane_usecky.append(usecka)
         
         if (len(vybrane_usecky) != 2):
            print "Error: Musis mit vybrany dve edges!"
         else:
            bodA = vybrane_usecky[0].v1
            bodB = vybrane_usecky[0].v2
            bodC = vybrane_usecky[1].v1
            bodD = vybrane_usecky[1].v2
         
            t = 0.0
            s = 0.0
         
            xE = 0.0
            yE = 0.0
            yE = 0.0
         
            xF = 0.0
            yF = 0.0
            yF = 0.0

            xA = (bodA.co[0])
            yA = (bodA.co[1])
            zA = (bodA.co[2])

            xB = (bodB.co[0])
            yB = (bodB.co[1])
            zB = (bodB.co[2])

            xC = (bodC.co[0])
            yC = (bodC.co[1])
            zC = (bodC.co[2])

            xD = (bodD.co[0])
            yD = (bodD.co[1])
            zD = (bodD.co[2])
            
            t = (yC*(xD - xC) - yA*(xD - xC) + xA*(yD - yC) - xC*(yD - yC)) / (((yB - yA) * (xD - xC)) - ((xB - xA) * (yD - yC)))
            s = (xA - xC + t*(xB - xA)) / (xD - xC)

            xE = xA + t*(xB - xA)
            yE = yA + t*(yB - yA)
            zE = zA + t*(zB - zA)                  
         
            xF = xC + s*(xD - xC)
            yF = yC + s*(yD - yC)
            zF = zC + s*(zD - zC)                  
            
            bod = Blender.NMesh.Vert(((xE + xF)/2), ((yE + yF)/2), ((zE + zF)/2))   
            muj_mesh.verts.extend([bod])
            muj_mesh.update()          


Naposledy upravil zdendos dne úte úno 05, 2008 9:44 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2008 11:51 am 
Offline
..
..

Registrován: pon lis 19, 2007 4:53 pm
Příspěvky: 63
Bydliště: Rokytnice v Orl. horách
PS: Jedná se o můj první blender-python script. A ty tečky, tak to jsou tabulátory (8 teček = 1 tabulátor). Fce nalezne průsečík úseček a vytvoří na jeho místě bod.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2008 6:21 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
To nevypadá vůbec špatně, ale stejně co se týče StarGate, tak mám v Blenderu jen jednoho favorita :D
http://uploader.polorix.net//files/19/done_ao_persp.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2008 7:24 pm 
Offline
..
..

Registrován: pon lis 19, 2007 4:53 pm
Příspěvky: 63
Bydliště: Rokytnice v Orl. horách
Jj, vypadá výborně.. Našel jsem na netu taky zajimavé kousky http://3web.dkm.cz/dkdeath/3dsmax/sgc/StargateV9a_03.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2008 8:47 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Ale to co jsem poslal je v Blenderu :D . Je to volně k dostání na elyseu (nebo jak se říká blenderartists.)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2008 10:28 pm 
Offline
..
..

Registrován: pon lis 19, 2007 4:53 pm
Příspěvky: 63
Bydliště: Rokytnice v Orl. horách
To je sice hezké, ale není lepší si to nakreslit vlastnoručně. A aspoň se trénuji v blenderu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2008 10:52 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
jestli mas cas tak sem hod skript znova... a strc ho do tagu
Kód:
 a
... zachova ti to tabulatory tak jak maji byt :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 05, 2008 9:45 am 
Offline
..
..

Registrován: pon lis 19, 2007 4:53 pm
Příspěvky: 63
Bydliště: Rokytnice v Orl. horách
Sagi - díky za typ, ještě je co n tomto fóru co objevovat :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 16, 2008 1:40 pm 
Offline
..
..

Registrován: pon lis 19, 2007 4:53 pm
Příspěvky: 63
Bydliště: Rokytnice v Orl. horách
Přepracoval jsem úplně vnitřní kruh StarGate, doufám, že se vám líbí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 16, 2008 4:02 pm 
Offline
..
..

Registrován: pon lis 19, 2007 4:53 pm
Příspěvky: 63
Bydliště: Rokytnice v Orl. horách
Dneska se mi dostalo více času (jsem marod) a tak jsem začal tvořit vnější část...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 17, 2008 8:29 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Udělej ji trošku užší jinak 100% lepší. O hodně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 08, 2008 12:09 am 
Offline
..
..

Registrován: pon lis 19, 2007 4:53 pm
Příspěvky: 63
Bydliště: Rokytnice v Orl. horách
Po delší nečinnosti model brány konečně dokončen.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 08, 2008 1:19 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Fakt moc moc pěkný :) Uvedeš nějaká podrobnosti o modelu, jako počet Vertexů, Faců atd ? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 08, 2008 4:52 pm 
Offline
..
..

Registrován: pon lis 19, 2007 4:53 pm
Příspěvky: 63
Bydliště: Rokytnice v Orl. horách
Jasně, proč ne. Opravdu se nejedná o žádný low-poly.
Takže: Vertexů 172035, Faces 189479


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz