Právě je čtv lis 28, 2024 4:50 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 03, 2008 10:00 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
bud si slepej nebo ze me delas blbce :roll:

http://moje.auto.cz/lorenz/skoda-1204.html

hned na paty strance!!!! :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 03, 2008 10:09 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
jeeej diki tie obrazky si stiahnem...to je super...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 4:22 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
a este sa chcem spytat, ze co je to ta topologia, a co mam pri modelovani dodrziavat...nemam miesat stvoruholniky a trojuholniky, alebo to nemam mat prilis huste, alebo este dalsia vec, to rozdelenie auta som trochu nepochopil, mam robit samostatne dvere samostatne naraznik, okna atd? prosil by som radu ze co je to ten cisty wir, ci mesh ci jak to oznacuju, co to ma znacit, je to pekne, alebo sa to lepsie texturuje? prosim ja nechcem rypat, ja chcem len radu, vysvetlenie, ze co to je, naco to je...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 4:39 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 14, 2006 1:36 pm
Příspěvky: 264
Bydliště: Nalžovské Hory
tak se pokusim neco upresnit, zkusenejsi mozna neco doplni...

topologie - dodržování "správného" rozložení sítě, řídit se heslem že i méně může být více, nepoužívat trojúhelníky pokud budeš používat subsurf - při špatném umístění -toho trojúhelníku- pak dělaj bordel, udržovat si co nejpřehlednější síť (wir),
rozdělění auta - vsechny dily karoserie samostatně, tak jako v realu, když kouknes na auto je ti prece jasny ze celej bok neni z jednoho kusu, ale je rozdelenej na blatnik, dvere, atd....
čistý wir (mesh) - žádné zbytečnosti, udeláš základní tvar (např. přední blatník), jen zakladni linky co jsou na blueprintu, srovnáš podle všech pohledu - zpredu, zestrany, zhora, pak zapneš subsurf, a podivas se co ti s tim udelal, a treba pridavanim celych rad vertexu ctrl+r a pak posouvanim jednotlivych vertexu dorovnas zase ze vsech pohledu aby to melo spravnej tvar

toť nazor laika :wink: snad to pomuze a neni to uplne blbe :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 5:04 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
este sa chcem spytat, ak by sa mi (nahodou) nechcelo hladat, tak mam si dat nejake auta z vicecity, alebo san andreas do blenderu, ze ci je tam ten "cisty wir", alebo sa podla toho radsej nemam ucit? aha, a bumpkin este napisal, ze si mam siet nakreslit...to akoze na papier? :D ale vazne, mam si to nacrtnut na papier a...?

P.S. Stanley: dik za objasnenie...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 5:15 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Tak tohle téma mi asi taky dost pomohlo. dík


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 5:17 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 14, 2006 1:36 pm
Příspěvky: 264
Bydliště: Nalžovské Hory
Kapo: myslim že Bumpkin myslel, vzit blueprint, otevrit ho v nakym 2D editoru (ps, gimp) a nakreslit si na ty pohledy jak to vymodelovat (rozvržení tý sítě, jednotlivejch vertexů), a podle toho to pak vymodelovat
a k tem autum z GTA... to soou podle me lowpoly auta... spis koukni na ten tutor ty audiny... nebo treba Bumpovo stary 130 jestli tu este nekde je...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 5:37 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
bumpovo stary 130...? akoze skoda 130...? a autdi tt som si stiahol blend ale mne sa zda divne par veci...vyznacene selektom vertexov...som myslel, ze tie triangle to tak nema byt, ale radsej si necham vysvetlit a dalej ta spodna cast, preco je taka divna roztiahnuta...?

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 5:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 14, 2006 1:36 pm
Příspěvky: 264
Bydliště: Nalžovské Hory
Kapo: jo Bumpkin driv delal tutor na skodu 130, asi ho mam nekde na disku...
ty triangly... tady nejak nevadi... protoze ta ploska kde jsou je rovna... nenarusujou rovnost tyhle casti... tak tam i bejt muzou....
a ten spodek... roztazeny je to asi proto ze tam bylo treba zhustit ten spodek na stranach, ale kdyby pridal celou radu vertexu az nahoru tak to by bylo zbytecny....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 6:41 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
stanley: prosiiiim niekde ho najdi, ja ho fakt potrebujem, prosim fakt, budem ti strasne vdacny, potrebujem to ako sol, tak keby si bol taky dobry...?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 9:45 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
jeeej stanley, dikes si super, to je bumpkinov tutorial...mne sa zda perfektny, len po subsurfe...odoslat-neodoslat :o :( musim odznova...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 10:20 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: čtv kvě 19, 2005 1:06 pm
Příspěvky: 157
Kapo píše:
bumpovo stary 130...? akoze skoda 130...? a autdi tt som si stiahol blend ale mne sa zda divne par veci...vyznacene selektom vertexov...som myslel, ze tie triangle to tak nema byt, ale radsej si necham vysvetlit a dalej ta spodna cast, preco je taka divna roztiahnuta...?

Obrázek


Ten spodek uz ti objasnil Stanley, ty trojuhelniky jsou tam jen docasne, kdyz jsem zahustoval strechu, tak jsem nechtel zahustovat i dvere.
Trojuhelniky jsou tam, protoze je to zatim z jednoho kusu, po rozdeleni na casti jsem je zrusil.

K modelovani; je na tobe, kterou metodu si zvolis, jestli po castech, nebo metodu, kterou bylo modelovany tohle audi.
Jako zacatecnik, bych urcite zvolil po castech, ale mne zrovna vyhovuje ta druha.
Je treba modelovat, s kazdym modelem budes urcite lepsi a lepsi
:wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 10:23 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
heh nevim na tu 130citku ti moc nepomuze, to je uz nejakej ten patek starej tutor kterej sem nedodelal pac sem este neumel topologii prakticky nic, tenkrat mi to vsechno este opravoval Blitz to co bylo spatne :wink: tak ze z toho moc nepochytis jak rikam vic se naucis z threedu na CG-cars

a jak rika ice nestaci jeden model a rict ze ti to nejde a seknout s tim, si nemysli ze hned prvni nebo snad druhej model bude peknej, vzdycky za neco stal az tak treti ci patej model auta tak ze jenom zkousej :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 05, 2008 1:02 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
bumpkin: ja som nepovedal, ze s tym chcem seknut :wink: - mna to bavi, ale neviem dokedy, ked sa na vsetko pozriem a pomyslim si divne veci :( ale skusam spravit tu skodu, tak ma od toho pls neodradzaj, snazim sa 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 06, 2008 8:10 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no...pokus o pneumatiku neviem, ci som ju spravne vymodeloval, myslim tvar, lebo dezen mam nafoteny a ten som trochu zahustil loopmi pri hranach a pouzil subsurf...v podstate niet co ukazovat, vsetku pracu za mna spravil spin dup(licate) :D

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz