Právě je ned lis 24, 2024 1:08 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Barva ve skriptu
PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 8:44 pm 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
obj=Gamelogic.getCurrentController().getOwner()
obj.setPosition([1,0,0])

tohle je skript pro lokaci objektu, zajímalo by mě jak udělat barvu, myslim, že by to mělo být podobné


>>> import colorsys
>>> colorsys.rgb_to_hsv(.3, .4, .2)
(0.25, 0.5, 0.4)
>>> colorsys.hsv_to_rgb(0.25, 0.5, 0.4)
(0.3, 0.4, 0.2)

tohle další je asi pro normalni render ale nějak to musi jit

import Blender

from Blender import Material, Object

def colorObject(objectName, colorName, r, g, b):
o = Object.Get(objectName)
mat = Material.New(colorName)
mat.setRGBCol( r/255, g/255, b/255);
o.setMaterials([mat])
o.colbits = 0x01

colorObject("R", "red", 255, 0, 0)
colorObject("G", "green", 0, 255, 0)
colorObject("B", "blue", 0, 0, 255)
# ... etc. ...




tohle jsem našel na strankach pythonu, jestli by to nějak pomohlo http://docs.python.org/lib/module-colorsys.html díky.

http://oregonstate.edu/~dennisa/Blender/BPG/Color2.py
http://download.blender.org/documentati ... pting.html :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 10, 2008 7:40 pm 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
Tak to mam.

:D po hodně dlouhém hledání jsem vzpomněl na blenderartist archiv,
akorat nechapu, proč obrazovka tak problikava, blenderu

import Blender
from Blender import NMesh
me = NMesh.GetRaw()
v=NMesh.Vert(1.0,0.0,0.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(1.0,1.0,0.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(0.0,1.0,0.0)
me.verts.append(v)
v=NMesh.Vert(0.0,0.0,0.0)
me.verts.append(v)
f=NMesh.Face()
f.v.append(me.verts[0 ])
f.v.append(me.verts[1 ])
f.v.append(me.verts[2 ])
f.v.append(me.verts[3 ])
me.faces.append(f)
numfaces = len(me.faces)
me.hasVertexColours(1)
color = 0
for f in me.faces:
f.col = len(f.v)*[Blender.NMesh.Col(255,0,0,0)]

me.update()
NMesh.PutRaw(me, " plane", 1)
Blender.Redraw() :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 10, 2008 8:18 pm 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
mam to stačí nechat neodkliknuty dvě trojtečky u sensors kde je navozen skript, ale nechapu proč musim dvakrat otevřit.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz