Právě je ned lis 24, 2024 7:02 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: BGE > Flash
PříspěvekNapsal: sob čer 28, 2008 11:22 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Dobry den, mam jednu otazku...neexistuje pre blender exporty plugin (najlepsie pre verziu 2.45, alebo 2.46), ktory by exportoval celu GE scenu do flash formatu( swf), tak ako je...to jest spustim v blenderi, bezi nieco trebars stoji kocka na scene ja cez nu prejdem mysou a ona zmeni farbu, ja to exportnem a na webe bude robit to iste...moc by sa mi to siklo, neviete niekto o tom nieco? a popripade aj navod ako nieco take rozchodit...

za pripadnu pomoc dakujem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 29, 2008 11:06 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Mno to neívm jak by slo, ale vyzkousej tendle exporter, alespon to dostanes do SWF.
http://blendertestbuilds.de/index.php?d ... rtfixed.py
/
http://www.neeneenee.de/blender/scripts/flash_export.py
/
http://forums.blendernewbies.com/viewto ... 836b330408


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 29, 2008 12:32 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
za odpoved dakujem, ale ako to mam pouzivat? mam napojit na script v logic bricks nejaku empty, alebo mam to normalne nacitat a stlacit alt + p?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 29, 2008 12:59 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
nacíst a zmacknout alt+p


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 29, 2008 2:15 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no, spravil som si blendik...prejdem cez Cube a zmeni farbu, pre pripad som aj nechal zobrazenu mys, dufam ze ten druhy script nevadi (Mouse, nacitany v logic bricks ako always sensor), no a dal som na ten script alt + p, a tam som stlacil export, a tam som nastavil frame 1 - 28 (v ipo editore, podla toho ako cube meni farbu pri prejdeni mysou), a dal som export ako swf, a tam kde som to dal exportnut som si to nasiel...teraz som to otvoril vo firefoxe a...:
http://blender.yw.sk/demo.swf

mam pocit, ze sa to vobec nesprava, ako som cakal :cry:

tu je blend:
http://blender.yw.sk/flash_skuska.blend

skuste to dakto pls exportnut aby to robilo to, co to robi v blenderi po stlaceni tlacidla P, a aby to aj mne slo :wink: bol by som rad...za pripadnu pomoc diki

a diki aj freekillovi za pomoc a linky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 30, 2008 2:58 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
fakt nikto nevie, preco to ako flash nie je take iste ako v blenderi...? preco to iba vyrenderuje, preco to nefunguje tak isto ako v blenderi?

ved od toho exporteru nechcem komplet cele ovladanie auta vystupovanie nastupovanie, celu fps hru...iba jednoduchy event v podobe zmeny farby objektu pri prechode mysi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 01, 2008 8:21 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Ja mám pocit že ten export Logic Bricks neexportuje.
našiel som nejaké examply a tam sa spomínalo len o animáciách a materíáloch. O logike ani zmienka.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 25, 2008 2:16 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 11, 2007 6:39 pm
Příspěvky: 46
Pokud ti jde jen o takovouhle jednoduchou interaktivitu, kde se nic nehýbe, tak si vyrenderuj obě varianty krychle a měň je na webu Javascriptem při přejetí myší. Jestli to chceš nutně ve Flashi, tak na to prostě budeš potřebovat Flash :wink:. Ale ani v jednom případě ti BGE nepomůže.
Problém je v tom, že Flash a Blender je každý něco úplně jiného, každý je postavený na zcela jiném principu. Flash je jen na 2D věci (na objekty se díváš jen z jednoho směru, takže není potřeba žádné real-time vykreslování - objekty už jsou obrázky) kdežto BGE je 3D (objekty jsou vektorové a díváš se na ně z různých pohledů, při každém framu je potřeba je překreslit). Každý se ovládá jinak (Blender přes logické obdélníčky a Python, Flash přes ActionScript). Flash a BGE nejdou jednoduše skloubit dohromady, ať je logika jakkoli jednoduchá.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz