Právě je pát lis 01, 2024 7:33 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 487 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 26, 2008 3:50 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
Díky za předešlé komenty. Test vray - blender - monkey :D.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 26, 2008 6:39 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
:shock: Super 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 26, 2008 7:38 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Jak vidno, stále si držíš svůj styl.
jak to vypadá s možným tutoriálem na textury. :wink:
Ta textura omítky se láme (tedy spíše ta zeď) nebo je to špatně namapované?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 26, 2008 9:25 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Dost ostré stíny, na to, jaká je to dálka, ne ? Jinak cute. Jaký RT ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 26, 2008 11:30 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
To zábradlí mně příde děsně nízko.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 26, 2008 11:48 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon čer 05, 2006 4:17 pm
Příspěvky: 134
Bydliště: Tábor
to zabradli nizko je...ale jinak render skvelej :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 27, 2008 8:42 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 18, 2008 6:08 pm
Příspěvky: 106
Bydliště: Mladá Boleslav/Nymburk
jj, Kryton ma pravdu :D:D, prijde mi to zabradli strasne nizko, ale uzasny :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 27, 2008 11:45 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
jakej Kryton? :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2008 12:43 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
vacik156 píše:
jakej Kryton? :lol:


Měl na mysly Kexara...má v avataru fotku Krytona z Červeného Trpaslíka...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2008 9:16 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Genom píše:
vacik156 píše:
jakej Kryton? :lol:


Měl na mysly Kexara...má v avataru fotku Krytona z Červeného Trpaslíka...


aha, to sem jaksi nepochopil :oops: na červenýho trpaslíka se nedívám ;) (a ani sem ho neviděl)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2008 2:10 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Myslím že chybek je tam viac ale načo ich rozoberať ked je to iba test :) Svetlo je skvelé. Mna by skôr zaujímalo, ako si script do vray poradí s kaustikou. Kedže Monkey má mirror materiál, nejaká kaustika by sa tam mala vyskytnúť. Neskúšal to niekto?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2008 4:07 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
ono miesto, kam by to malo vytvárať prasiatka je plne iluminované už od okna a ak ten mirror nie je nejak závratný, tak až také extrémne by to nemalo byť, predsalen je to vypuklé, tak sa to ešte rozptýli...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 29, 2008 8:57 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
Další testy se světlem (rendery nejsou mimo doostření nijak upravované v postprocesu).
První render - spot light, area light
Druhý render - yafray sun + physical sun/sky

Obrázek
Obrázek

Jinak scéna není moc dokonalá a chyb tam bude asi víc. Asi největší problémy mám zatím s nastavením materiálu u okna, bo odráží celou vnitřní část stěny i při nejmenším mirroru. Caustiku zatím zaplou nemám.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 29, 2008 2:49 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
mozna jeste ta textura zdi vprva je namapovana az prilis huste..
btw: muzes mi prosim ukazat jaka to je textura? te zdi?
PS: okno je to posledni, co by mi na scene vadilo (to jakoze je dobre) :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 02, 2008 10:11 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
@ Alfisko :
Tady je výřez textury která je namapovaná na stěně. Není tileable, takže jsem jí ani moc zahušťovat nemohl aby nevznikaly "přechody".

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 487 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz