Právě je stř lis 27, 2024 3:09 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned črc 27, 2008 8:57 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Čauves všichni příznivci Blenderu a 3D grafiky mám problém a potřeboval bych ho vyřešit.Mám naanimovanou postavu a dal jsem see do dalšího pokračování animování kostí tedy rotace ale! Tady nastal problém.Když jsem dal te postavě aby treba zvedla ruku nebo pokrčila v lokti zdeformovalo se mi levé výtko tak že se mi kost v nem otocila zrcadlove takže chodidlo s lýtkem čelem vzad proč se to stalo? Díky za odpovědi Raziel88


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 27, 2008 6:22 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
Na animácie niesom moc velký odborník, ale podla toho, čo píšeš tipujem, že máš zle sparentovanú kostru. Teda napríklad, časť lítka je priradená ku kosti v lakti.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Animace kostry
PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2008 7:58 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
NO kostru mám sparentovanou dobře .Kontroloval jsem to. Zajímavé je že mi to udělá jen v jediné animaci s názvem Animation 1 .Jakmile udělám jinou uplně novou lytko je absolutně v pohodě. Záhada, že by se něco pokazilo přímo v uspořádání rotace kostí? ale zatím sem neodhalil co. Zkuste pátrat se mnou. :) Díky Raziel88


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2008 9:26 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
keby si postol *.blend tvojho problemu...?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 30, 2008 3:47 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
sory ze ti pisu do diskuse ale prislo mi to lepsi nez zakladat novou...

mam totiz taky problem s animaci panaka mi to uplne porve vertexy se rozleti na vsecky strany kdyz pouziju replace mesh v logice
novy panak ma vertex groupy tak jak maj byt spravne k armature pasujou kdyz toho noviho panaka naparentuju k armature tak animace fungujou jak maj potrebuju to tak pres ten replace mesh proto aby si hrac mohl vybrat panaka v te jeste ne hre zalozene na bZoo template pro mmo hry( http://www.bzooworld.org)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 31, 2008 7:33 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
to ppk: neviem preco ti to rozhadzuje vertex (bez .blend), ale tvoj problem sa da riesit ovela lepsie. Miesto replacement mesh to ries tak, ze ked si voli toho panaka, tak sa jeho volba ulozi do nejakej premennej. Napriklad cerveny panak ako 1, modry ako 2 atd... A az zacne hra, daj nacitat panaka podla premennej. Snad to ide pochopit, ja tak riesim svoj editor levlov a ide to perfektne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 08, 2008 5:34 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
co? vono se to uklada do promeny ten hracuv panak ale vono je tam tech hracu zatim jen 5 :wink: . jak sy to myslel s tim nacitanim v tom tvem editoru? jako jak? kde by se ten tvuj editor dal sehnat? dik zejtra sem to hodim to svoje...

edit: jako do promene na serveru...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 10, 2008 1:39 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
No asi som to zle vysvetlil.
V prvej faze hry, v nejakom menu ci co, si hrac zvoli panaka. To, akeho panaka zvolil sa ulozi do premennej (pomocou skriptu). Ked uz ma vsetko nastavene a prechadza priamo k hraniu, tak sa do sceny nacita ten panak ktoreho hra ulozila do premennej.
Neviem ci to je dost zrozumitelne, ten moj editor sam o sebe nie je pouzitelny, musi na to navazovat zbytok hry. Ale mohol by som niekedy vypreparovat ten princip, uvidime.

Mimochodom tie vertexy moze rozhadzovat jedna vec. A sice skus na oba objekty aplikovat "Alt+S". Potom rovnaku velkost oboch objektov nastav v editacnom mode.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 12, 2008 3:19 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
tady je to http://ppk.hustej.net/mmo.zip
to scale sem skousel a nepomohlo to myslim ze problem bude jinde asi v tom replace mesh proto ze jak toho panaka priparentuju k armature tak to funguje bez probjemu (bez zmeny meshe teda)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz