Právě je ned lis 24, 2024 3:14 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 153 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ŽÁDNÁ STARÁ BABKA !!!!!!
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 12:45 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Kapo píše:
neviem preco, ale ta tvoja spevacka co si spravil mi nejakym sposobom pripomina staru babku s umelym ziarivym chrupom... :oops: :lol:

tie usi...dobra textura :D

mohol by si poslat pls detailny zaber na ucho aj v edit mode (edge)?


Žádná stará babka !!!Céline je naáhodou pěkná ženská.A Ten můj model nevim co ti naní připadá jako stará babka!! ale Každej máme vrásky.A zuby jsou uplně normalní.až budu dělat nějakou babku tak ti dam vědět.
Já používám normlaní základní kameru Blenderu nijak ji neměním. Ale proč ne zkusit to můžu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 1:15 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Tady je porovnání Céline s vlasy a bez vlasů ,uši budu muset upravit ale at mi nikdo nerika ze je to jako stara babka !!! oči jsou podle mně v poho akorat jim musim trochu upravit tvar,a krk budu zrejmne muset udelat znova.Zuby jsou uplne normalni a stim ohniskem sem to zkousel a vypada to porad stejne.


Přílohy:
Céline porovnání.jpg
Céline porovnání.jpg [ 171.28 KiB | Zobrazeno 1918 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 1:23 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
tak uprime todle se Céline Dion vubec nepodoba a to proto ze to nema vubec jeji rysy, a ty to nema pac nemas dobre vymodelovanou tu hlavu a neodhadl jsi dobre ten oblicej, doporucuju nejdriv udelat par tutorialu na organickej modeling :wink: aby si se naucil modelovat topologii a odhadovat jak mas co modelovat na organickym modelingu :wink:

zkus nejdriv vymodelovat todle:
http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/ma ... anmenu.asp
http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3 ... max_01.asp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 7:39 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Já tě fakt nechci moc odrazovat, ale ten model je hrozný :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 11:04 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
som rad ze nie som jediny co kritizoval...aj druhi si to vsimli, ze sa to az tak nepodoba :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 12:48 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Tak mi porad te kde delám pro modelovani chybu?
Když tak mi to tam zašrtněte nebo tak prosim ja bych moc chtěl aby to bylo už bv poho abych to už udělal dobře. :)

Edit admin, příloha smazána pro porušení pravidel!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 1:07 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
k tvorbe ti asi neporadim, ale rozhodne ti radim ten obrazek aspon zmensit, nebo dat do odkazu ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 1:09 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
jak sa na to pozeram, tak fakt sa mi zda teda ze sa podoba, je skoro rovnaka ako celine na fotke, ale aj tak...celine uz mi pripomina staru babku...neviem preco


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 2:10 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
jj mě taky připomíná starší dámu

to Raziel88:
zkus ji udělat trošku širší bradu, zdá se mi že je moc špičatá. Taky bych ji možná nějak povytáhl dopředu lícbí kosti (spíš celé tváře) ať nevypadá tak zeschle.
No a ještě něco k texturám: zkus ji trošičku jinak namalovat ty řasy a víčka ať nevypadá jak 13letá holka co se neumí namalovat. :-)

Jinak to je fajn. A není to tak hrozné jak píšou


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 3:12 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
dělat model existujícího člověka na základě fotek je těžší, než to zkoušet od oka u fiktivní postavy...

- zarovnej si fotky pohledu zepředu a z boku co nejvíc k sobě ... pokud možno si dej do další vrstvy pomocné linky, které ti pomohou najít optimální polohu. rozhodující linie jsou jak obrys hlavy, tak poloha koutku očí, špičky nosu, koutek ústa a hrot horního rtu atd... pokud to nejsou fotky focené přímo pro modelování v 3d, tak je to zpravidla nemožné, protože aparáty mají rozdílnou ohniskovou vzdálenost, nebyly ve stejné výšce vůči hlavě a dotyčná je jinak nalíčená a jinak se tváří .... ty tvoje fotky jsou celkem dobře zvolené, ale nesrovnal jsi je úplně správně.

místy ti špatně kopíruje model tvar obličeje, zvlášť u dolní čelisti při pohledu zepředu ... pečlivý nejsi ani u tvaru očí ....jsou to drobnosti, ale ty právě umožňují identifikovat podobu..

Rozpoznávání obličejů je prý nejsložitější činnost mozku. Každý vnímáme realitu malinko jinak. Základem dobrého portrétu je právě schopnost zachytit co nejvíc detailů, které definují vnímanou podobu. Extrémem je pak karikatura, která je jen o těch detailech.


Nesmíš taky zapomínat, na to, že obě poloviny tváře nejsou stejné. Po odzrcadlení musíš tu druhou polovinu upravit podle referenční fotky. To už je těžší, protože fotek z profilu moc není, natož pak levá i pravá strana. Někdy pomůže, když si na sousední monitor, nebo do sousedního okna dáš video. U zpěvaček je to někdy jednodušší, protože při pomalých písních často rotuje kamera kolem hlavy. Pak spíš citem doladíš detaily.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 3:22 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
ja mám skôr pocit, že problém je v tom, že celine má výrazne asymetrickú tvár a tak keď dáš mirror tak to vyzerá úplne ináč (na grafika.sk je jeden článok o tvárach a krásne to tam je ukázané na angeline)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 7:38 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
no tak vsici tu povidaj nekonkretni veci, ale zapominaji ze hlavni je to ze ty vubec nedavas ten model :wink: nevim ale oblast nosu ti hapruhe a docela dost chapu ze ho ma dost uzkej ale todle je fakt extrem :wink: pak se mi vubec nezda ta pusa a veskera topologie okolo ni, nejdriv si zkus neco na necisto podle tutoru at vis jak mas co modelovat :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 9:34 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Já za sebe musím podotknout, že ten meshflow té sítě není úplně v porádku. Zvlášt pro animovanou tvář je extrémně důležitá správná síť a u zpěvaček by asi každý použil síť centrovanou na ústa.

Co se týče přímo animace, tak tam jsem viděl obrovský problém u ohýbání rukou. Nestačí jen zakostit, ale musí se přidělit různé váhy jednotlivým kostím a upravit bending. Vážně netuším jak se to v Blenderu menuje. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2009 12:30 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Díky mockrát za rady pokusím se s tím něco udělat :) Moc ,strašně moc chci aby se jí to podobalo :) ještě jednou díky:)
A omlouvam se za to porušení pravidel velikosti obrazku :wink: Raz88


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: TOPOLOGIE a jiný druh sítě
PříspěvekNapsal: čtv úno 19, 2009 10:45 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Už několikrát sem tu viděl výraz topologie.Prosím vás jsem se koukl na wikipedii co to je topologie ale topologii obličeje sem nenašel.
A dotaz jak se dá ještě udělat ta síť tak aby byla vycentrovaná na pusu?ústa? u zpěvačky. je fakt že už sem viděl spoustu druhů sítí ale nějako si nemužu vybavit jak by asi měla vypadat sít která se hodí pro zpěvačku :? nemate nějake odkazy nebo obrázky podle čeho bych se měl řídit? Protože tkahle vzniká chyba už při samotném modelování a pak už se dá jen těžko napravit.Já zatím dělám na to modelu s tou jinou sítí a zjistil sem že jak jsem upravoval předek tak sem musel potom opravit i z boku tedy z 3d pohledu protže mi uplně zanikly tváře a vypoukly části obličeje u očí. tka ted to vypadá takhle.I krk sem upravil.


Přílohy:
Poznámka: Texturu musim ještě doupravit z boku jsou tam ještě chyby.Zatím upravuju modelováním.
Céline model  new upgrades.jpg
Céline model new upgrades.jpg [ 44.88 KiB | Zobrazeno 1680 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 153 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz