Právě je stř lis 27, 2024 5:54 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 28, 2009 1:11 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
Obrázek
Já to dělám takhle.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 28, 2009 1:19 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
To sem už zkoušel.... v BGE se mi to stejně vykreslí jako by nic ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 28, 2009 1:24 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
http://uloz.to/1377501/ukazka.blend tady je ukazkový soubor.
BTW: ta neviditelnost je vidět až když se pustí hra.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 28, 2009 1:25 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
Je já su vůl... už vím proč to nešlo :D sem to mel pořád v solid modu :D funguje to ....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 28, 2009 4:44 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
invisible facu jde nastavit kdyz das F9, tak na jedne karte, kde jsou multires, uv calculation a texture face zalozky. zvol to posledni, oznacis si facy, jednomu pridas invisible a pres horni tlacitko Copy preneses nastaveni na ostatni facy...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2009 12:46 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Romikulus píše:
Tak projekt se dál vyvíjí, na škole má celkem dobré ohlasy :D což je pro nás dobrý. Mám teď jeden problém... začl sem texturovat zdi, a všechno co je dál od kamery se v BGE hnusně rozmaže ... jde to někde nastavit tak, aby bylo všechno vykreslovaný ostře?


Ako tu uz niekto pisal ide o klasicke zobrazenie "mipmaps", ktore urychluje vypocet, vypnut to mozes v user references v zalozke System and openGL, viz obrazok.


Přílohy:
mipmap.JPG
mipmap.JPG [ 22.88 KiB | Zobrazeno 4000 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2009 11:44 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
Oh díky ... hned to vyzkouším...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2009 11:48 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
Good to už je mnohem lepší... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 9:52 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
Mohl by mi sem pls. někdo nahrát nebo hodit link na .blend , kde je řešení průchozí kamery scénou v BGE? Mám tam hozenou průchozí kameru z nejaký hry, kde sem jen odstranil zbraň, jenomže ted, když o tom mám napsat zprávu mi to dělá pronlém, protože je tam spousta python skryptů, výskoky a tak, bez kterých to nefunguje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 30, 2009 3:18 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
Tak po delší době zdravím. Projekt už se jen dolaďuje a ještě zbývá pár textur, mám teď problém s exportem do exe. Když ho vyexportuju, spustí se v malém okně a ne na celou obrazovku a za druhé není vypnutý mipmap, i když ho v blenderu vypnu. Poradí někdo pls??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 30, 2009 3:20 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
v okne F 10 tam daj Game Framing Settings a daj full screen...

POZOR nebude fungovat ESC ak na to planujes nejake MENU...proste aj ked tam das set scene, alebo overlay scene, esc ti vo fullscreene ukonci hru...bohuzial, nevedel som prist na to, kde sa to da zeditovat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 30, 2009 3:39 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
Jo to by šlo... žádný menu tam neplánuji... tento maturitní projekt chci už uzavřít jakmile dodělám pár maličkostí.
Ještě bych potřeboval, jak zajistit, aby byl vypnutý mipmaps i při exportu do exáču. V blenderu to de vpoho, ale ve výsledku to je zas zaplý a hnusně se rozmazávaj textury....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 30, 2009 3:49 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
wtf? co je to midpmaps?
tu by som pouzil uz google, tu ti asi neporadim, ale niekto z vacsich panov a vedcov snad tento thread sleduju a poradia ti :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 30, 2009 5:09 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
je to o pár příspěvků výš...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz