Právě je sob lis 23, 2024 8:39 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Z nudy - maják
PříspěvekNapsal: úte bře 10, 2009 10:40 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Byl jsem teď týden doma s chřipkou, a když už mě dnes odpoledne nebavilo vypracovávat si maturitní otázky, tak jsem si na tři hodinky odskočil do Blenderu a GIMP-u, a vzniklo tohle - spíš takové cvičeníčko :) Tráva v popředí nic moc, ale byl jsem netrpělivý na render, tak jsem trávu nastavil tak nějak od oka a nechal ji pak už být.

lz


Přílohy:
majak_fin.jpg
majak_fin.jpg [ 116.04 KiB | Zobrazeno 1693 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 10, 2009 11:22 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
Celkově to na mě udělalo dojem :D Moc se mi líbí atmosféra, maják, pozadí , písek, ale škoda té "rádoby " částicové slámy a sloupků. Ještě toto dotáhnout a je to perfektní 8) Možná jí dát jen pryč, tak je to o dost lepší :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 10, 2009 11:59 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
nenavidim, kdyz tu nekdo hodi obrazek "z nudy", pripise, jak kratkou dobu to vznikalo a je to teto urovne. :)
proc ja neumim vypotit takovy vysledek za 3 hodiny?!? :mad:

jak jsi delal ten pisek? je to jen textura nebo co?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 11, 2009 8:14 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
OFF: Já zase nechápu, proč někdo "modeluje" z nudy a ne ze zájmu. :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 11, 2009 9:08 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
mne sa velmi paci textura majaku, a normal, zat ta trava vyzera absolutne amatersky...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 11, 2009 3:04 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 18, 2008 9:47 am
Příspěvky: 146
Bydliště: Brno
3 hodiny? :shock: :shock:
To bych dělal měsíc. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 11, 2009 3:45 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
taby: OK, tak jinak - abych se nenudil u češtiny, začal jsem se zajímat o Blender :) Někdo si jde pro zabití nudy "vymejt" mozek ke Kobře 11 v telce, já si vymodeluju nějakou hovadinu a pokud to má aspoň trochu potenciál na dokončení, tak to dodělám (což, pravda, není moc často :) )

smrq, earthworm: vždyť na tom nic není - maják je rotace tvaru pomocí fce spin, okna jsou jen extrudované obdélníky dovnitř, vlstní okna a dveře je párkrát extrudovaný plane, zasklení majáku a zábradlí je zase jeden tvar a SpinDup s potřebným počtem opakování, materiály jsou většinou proceudrální, jenom maják má bump mapu na ty cihly..
Dost udělá vhodné pozadí a 2D editor - brevné korekce, občas nějaký filtr, úprava perspektivy...

SunShaftStudios: jj, stydím se za trávu, sytdím :) Ale zase bezní to působí prázdně, takhle tam aspoň něco je...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 11, 2009 5:15 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
A já jsem vzduch ? :cry: :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 11, 2009 5:36 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
djs_core: áno. :) *

*když už se ptáš.. :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 11, 2009 6:11 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
lz píše:
djs_core: áno. :) *

*když už se ptáš.. :-D

Proč ? Co jsem udělal :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 11, 2009 6:17 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
djs_core: :-D neboj, nic - asi jsem tam dal málo smajlíků. Vynechal jsem tě v odpovědi, jen co je pravda, jenom jsem poprvé na fóru viděl, aby se někdo hlásil o odpověď, tak mi to asi přišlo vtipný. Omluva, příště, když budu odpovídat adreně, odpovím všem. Ale abych nebyl tak úplně OT, tak k tvému komentáři:

- sloupky mi nepřijdou nijak hrozný, možná mají trochu větší specularitu, ale když už, tak mezi ně něco natáhnout, nevyhazovat je
- tráva - viz moje odpověď výše, jak jsem říkal, i tohle je podle mě lepší, než nic...

a samo děkuji za slova chvály :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 11, 2009 10:02 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
lz píše:
djs_core: :-D neboj, nic - asi jsem tam dal málo smajlíků. Vynechal jsem tě v odpovědi, jen co je pravda, jenom jsem poprvé na fóru viděl, aby se někdo hlásil o odpověď, tak mi to asi přišlo vtipný. Omluva, příště, když budu odpovídat adreně, odpovím všem. Ale abych nebyl tak úplně OT, tak k tvému komentáři:

- sloupky mi nepřijdou nijak hrozný, možná mají trochu větší specularitu, ale když už, tak mezi ně něco natáhnout, nevyhazovat je
- tráva - viz moje odpověď výše, jak jsem říkal, i tohle je podle mě lepší, než nic...

a samo děkuji za slova chvály :)

V pohodě, mě jen přišlo líto, že jsi vyjmenoval všechny kromě mě :)
Jinak věnovat tomu majáku o hodinku navíc, bylo by to opravdu perfektní ... Takhle je z toho podle mého názoru průměr :(
P.s. nemůžeš zaslat render bez té slámy a s tou menší spectularitou sloupku ? Jen pro zajímavost ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 11, 2009 10:27 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Nechci působit jako hnidopich k jinak pěknému obrázku, ale posunout malinko kameru tak, aby kompozice nebyla tak vystřelená "středovka" a ta cesta navedla oko ke dveřím toho maják,.... tak je to hned jiná šťáva. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2009 4:21 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 2:14 pm
Příspěvky: 32
smrq píše:
nenavidim, kdyz tu nekdo hodi obrazek "z nudy", pripise, jak kratkou dobu to vznikalo a je to teto urovne. :)
proc ja neumim vypotit takovy vysledek za 3 hodiny?!? :mad:

jak jsi delal ten pisek? je to jen textura nebo co?


POD TOHLE SE PLNĚ PODEPISUJI :D :D :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2009 6:41 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
no ja by som extrudoval plane do tvaru stevla travy, vytvoril by som asi 10 stebiel rôznych tvarov, a to by som nahodne nakopyroval do stvorca (aby trava nebola jak zoradeny vojaci) a ten by som dalej kopyroval a oracal o 90° takto by ta trava mohla byt celkom dobra... :D

a dal by som tam stredne vyrazny posproces...

co hovorite na moj minitutorial? :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz