Právě je pát lis 01, 2024 8:31 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 17, 2009 8:23 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
pěkný, ale kde máš mimozemšťany? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 17, 2009 9:56 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte kvě 06, 2008 5:55 pm
Příspěvky: 60
Bydliště: Semily
Zapracoval bych trošku na vodě (já ne, já to neumim, ale ty určitě jo :D )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 17, 2009 10:05 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Taky jsem se těšil na mimozemšťany :( . Ani jsem nečekal, že se k tomu vrátíš po takové době :D .

Jinak ty lodě mají být černé ? Já jen, že je to všechno moc stejné (díky té černé). Možná je to tvůj grafický záměr, ale tak těším se na final :) .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 17, 2009 10:10 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
toto sa mi na teba nejako nepodoba...neviem preco...ale je to take... neRagnosovske :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 18, 2009 6:08 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Staré modely ožívají. :wink:
Tak uvidíme, jak hodně ožijí a osvěží. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 18, 2009 10:07 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Tento projekt sa mi od teba obzvlast pačil a som rád, že si upustil od mimozemstanov :) Teda aspon dúfam :wink:

Ešte by si sa mohol pohrať s kompozíciou. Najmä stred obrazu - dva velmi podobné komíny(ci co to je) to kazia a pridávajú na plochosti a zrkadlovosti. Skusil by som objekty viac usporiadať do trojuholníka aby scéna pôsobila viac zjednotene a nebál sa vložiť aj nejakého pidi človiečika do scény, ako to robí napr. Temujin :wink:

PS - Vidím, že znovu vyhráva modrááá :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 21, 2009 5:35 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
DonaldX:lidi budou nejen to

mi to nedalo tady je crop s letadlem v rozliseni v kterem bude ten render

vim ze pozadi je lowres to budu resit pak ono delat v 6000x3000 neni vubec zadna legrace :)
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 21, 2009 7:25 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
wow... a ty obří textury co budeš muset řešit :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 21, 2009 7:54 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Sagi:njn aspoň se je naučím dělat pořádně tady tohle letadlo má texturu 2000x2500

to bude záhul na ramky potom :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 22, 2009 9:22 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Zajímalo by mě jak to Blender ustojí.... MR většinou spadne a textury se musí dělit na menší části. I když pokud renderuju přes příkazový řádek (batch render), tak je vše OK.. Ale člověk si nemůže vyskakovat s 2GB RAM. :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 22, 2009 10:28 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Sagi:já jsem se zatím v Blenderu nesetkal se scénou kterou bych v interním rendereru nevyrendroval.. prinejhorsim to vsechno muzu udelat na casti a pak to jenom slepit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 22, 2009 6:14 pm 
Offline
-
-

Registrován: ned črc 22, 2007 1:59 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Litoměřice
Sagi: Když není ram tak začne swapovat. Není to zrovna příjemné co se rychlosti týče ale vyrendruje to.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 22, 2009 6:33 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
Já řeším delší renderovací časy většinou tím, že pouštím rendery přes noc. Většina náročnějších obrázků se tak v pohodě za tu dobu vyrenderuje a "odkládáním na disk" se pak nemusím zabývat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 29, 2009 7:13 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
nejake modýlky do scény ve vysledku budou mit par vertexu relativne ku vysledku
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 30, 2009 8:25 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
tak haluz po přidání 3 trucků do scény mi trval render neuvěřitelných 8,5H
bez trucků 40min. Tak si říkám až tam všechno přidám jestli nebudu čekat týden :)

tady jeden crop zase ze scény z plného rozliška
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz