Právě je pát lis 01, 2024 8:34 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 30, 2009 8:49 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
tak je trochu zredukuj.... nahrad to nějakou normal nebo displacement mapou...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 30, 2009 9:00 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Sagi:displace zahustí ještě síť to snad nevíš jak to funguje to bych si moc nepomohl a na auta displace je podle mě zvěřina normal mapa by šla ale já to chci mít v jedné scéně v odpovídající kvalitě zatím ta scéna má pouhých 550 000 faců a tak nevím přesně jestli je to množství geometrií nebo čímpak bez AO a stínů je ta scéna vyrenderovaná za 30sec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 30, 2009 10:39 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
skusil si upravit octree resolution?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 30, 2009 6:30 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
pantau píše:
skusil si upravit octree resolution?

tedka jsem si s tim hral a zjistil jsem ze cim vetsi to dam tim je ten render rychlejsi asi moc nechapu k cemu to slouzi pockam az to budu nekdy potreba prerenderovat s dalsima vetsima upravama. ale jinak diky moc za tip


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 30, 2009 7:03 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
octree to je taka stromova struktura, ktora deli priestor na mensie casti a do kazdej si ulozi objekty ktore v tej casti su, to sluzi na hladanie priesecniku pri raytracingu, ked mas zlozitu scenu tak to moze brzdit ak mas v takej bunke vela objektov, lebo renderer potom testuje zbytocne vzdy vela objektov naraz ked do tej bunky vstupi ray, ale zase keby si mal jednoduchu scenu a dal velke rozlisenie toho stromu tak by ti to spomalilo lebo by bol zbytocne zlozity

inak skusal som na scene s 1.5mil vertexami a pri 512 to renderovalo cca 4x rychlejsie ako pri 128

..len nechapem preco blender neupravuje rozlisenie toho stromu automaticky alebo preco tam neni kd tree :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 30, 2009 7:07 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
pantau:mockrát děkuji za osvětu nastavil jsem to na těch 512 a pak řeknu o kolik se ten RT zkrátil díky moc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 30, 2009 7:12 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
rado sa stalo :wink: a neni zac, ja som na to vlastne prisiel az ked si napisal ako sa ti predlzil RT po pridani tych kamionov :D .. ma az potom napadlo pozriet nejake nastavenie co s tym suvisi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 01, 2009 11:24 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
mno, pokial si to pamätám správne tak sochor nám vysvetloval octree asi takto: Najprv sa vezme scéna, rozdeli sa na 8 dielov a určí sa, ktorý z nich je:
a, prázdny - ten sektor ray tracing neovplyvní
b, plný - tu sa lúč určite zastaví
c, ani jedno z predchádzajúcich - blok sa znova rozdelí na osminy a pokračuje rekurzívne

ale predstavujem si, že ak je tam tá rekurzia v blendri obmedzená na niekoľko cyklov, tak tu potom ostanú v strome miesta, ktoré nie sú ani plné ani prázdne a tie by malo dopočítať skutočným tracingom...
Je na mojej teórií trochu pravdy?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 13, 2009 7:14 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
nová lodička do přístavu místo toho Kavkazu z 80 procent hotový model

fullres tady
http://www.g-taurus.blender3d.cz/wip/missouri1a.jpg
http://www.g-taurus.blender3d.cz/wip/missouri1b.jpg

náhledy tady
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 13, 2009 7:19 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
RT? :D jinak fakt pekna prace ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 13, 2009 7:28 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Váca píše:
RT? :D jinak fakt pekna prace ;)

hlavne fakt drina tohle mi dalo zabrat tak tyden celodennich praci
uz jsem mel toho dost tak jsem to hodil na forum semka snad v koukatelne verzi asi 5ty progress vubec

RT:10minutek pro kazdy render nezmenseny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 13, 2009 7:36 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
:woot:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 13, 2009 7:53 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Antharon píše:
:woot:

počkej až zaparkuje na přístav to bude teprve něco :D
jenom domodelit a pak mě čeká unwrap a textury to bude psycho ještě že tam mám plno instancí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 13, 2009 7:58 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
:shock: docela čumim, nádhernej model :thumbsup:
akorát je zvláštní, jak se ty řetězy na zádi dostávají až pod palubu (neleží na ní) a chtělo by to někde zahustit síť, ty hrany jsou možná trochu zbytečnou vadou na kráse.
Už se těším na výsledek...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 13, 2009 8:01 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
maraCZ píše:
:shock: docela čumim, nádhernej model :thumbsup:
akorát je zvláštní, jak se ty řetězy na zádi dostávají až pod palubu (neleží na ní) a chtělo by to někde zahustit síť, ty hrany jsou možná trochu zbytečnou vadou na kráse.
Už se těším na výsledek...

to se pořeší proto jsem napsal 80 procentní model protože to není ještě finální verze modelu příště přepošlu otexturovanou verzi takže to mám ještě tak minimálně 2 týdny než to dodělám a pak se vrhnu na ostatní věci které jsem díky této krásce a lásce oddaloval :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz